Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
va hände istarten
hade det inte vart för ni alla är så trevliga och roliga i depån så skulle jag lägga av....man se det lite positivt,jag sparade in lite soppa iallafall...eller mmmmmmmm.... måste va syrebrist efter hängningen i bältet på hem vägen
lite after race rapport kanske.....02,45 ankommer till visby,03,00 lämnar av min polare,03,30 hemma o lastar av,04,30 kylaren är avplockad och hålet lokaliserat väntar på att polaren ska vakna och löda den,07,00 ringer honom o frun svarar shit dom är bakis,13,00 han har inte ringt än
Tingen
Sover du aldrig?
Väldigt ovanligt att detta händer i ERF.Tror att några krokade ihop lite och sen gick det åt helvete.
Var svårt att se genom objektivet men dom fastnade på bild.
Väldigt ovanligt att detta händer i ERF.
Najs med bilder![]()
När man åker båt så mycke som jag så lär man sej att sova där så det blev 3tim power nap där och så har jag sovit på förmiddagen plus att jag börjar jobba i morrn så då får man vila i 5 dar
Jag är inne på att byta ut min meck ifall nån vill ha honom,jag känner honom inte så bra han döck upp på Falken och sen har hängt efter mej,men han är bra på att fixa till saker,,jag kan skicka över honom om nån vill ha honom.
va han heter .........MURPHY tror jag
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller