Lite Amerika-hat HAHA

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
http://media.putfile.com/On-The-Streets-Of-America-3

Jag har stött på amerikanare när jag bodde i Californien... som frågade "what state is Sweden", när jag sa att jag var från Sverige. Samt "Where in the united states is Sweden?"... Och när jag sa att "Sweden is a country in Europe". They said, "What is Europe?".
Dom är så instängda i USA och tror att USA ÄR Världen! ...och matas med sån B.S från propaganda-maskiner (deras TV-stationer) dagligen. Deras skol-system fungerar verkligen inte, och ibland är man riktigt glad för att man ändå satsade på skolan och blivit (relativt, hehe) lärd.

Fast utöver det, har jag aldrig haft det roligare än när jag bodde där. Människor i sig är schysta, men helt dumma i huvet allt som oftast. :lol

Nåja, se videon och bli rädda. Ska sådana människor verkligen få vara med och rösta ens? Borde göra IQ test före de får rösta om dom inte ens kan peka ut nånting utanför USA's gränser.

Jösses. Vet nån av dem vilket håll de har :arsele åt? :D

Är dom säkra på att det VERKLIGEN va IRAK dom gick in i under Gulf kriget? Skulle ju inte förvåna mig om doktrinen säjer Korea....

Jaa!

Neverending story... jag var med i ett basebolllag på sin tid o det köptes in utländska spelare från USA rätt ofta. O självklart så måste jag som är en riktig retsticka utmana dessa individer likt det där tv-teamet så jag ifrågasatte t ex varför USA åker runt i världen o kaxar.. En svarade irriterat " javdårå nån måste ju" (sowhat somone has to) o på följdfrågan -Vad händer om man inte gör det? blev svaret : -Äh, du fattar ju inte..

Mitt betyg är: Uppbåsta egon! men det gäller självklart inte alla yanks men rätt många tyvärr..

flemming skrev:

...bästa var en utbytesstudent när jag pluggade som kom till sverige med knappt några kläder eftersom han tagit med sig Budwiser... Han visste inte om Sverige hade öl eller om den ölen isåfall gick att dricka... :hihi

Det finns puckon i alla länder.

Ska ingen dra upp det där med att knappt ingen amerikan vet vad Kanadas president heter? Sedan kan ni, utan att googla, svara på vad Finlands president heter.
Den utan synd kastar första stenen.

valmers skrev:

Ska ingen dra upp det där med att knappt ingen amerikan vet vad Kanadas president heter? Sedan kan ni, utan att googla, svara på vad Finlands president heter.

Jag vet iaf var Finland ligger :7peta

Tror att dom flesta vet att Australien inte är Nordkorea, men vad vet jag ? Jag kan iallafall peka ut Irak och Iran på Kartan :va

Last edited:
valmers skrev:

:pannkyss

valmers skrev:

Pffft, när man är så klok och kunnig som genomsnittssporthojarn så har man rätt att tycka att andra är obildade och okunniga. Särskilt amerikaner, som man själv vet så ofantligt mycket om. Det är inte konstigt att nobelpris aldrig går till en amerikan, med tanke på deras genomusla utbildningssystem. Teknologiskt sett ligger de dessutom minst 50 år efter Sverige.

valmers skrev:

Tarja Halonen den statschef som har fått högst förtroende i en oppinionsmätning(91%) näst efter Saddam Hussein som lyckades med 99% under sina glansdagar.......

Hon har dessutom en relativt snygg dotter :banana

Vad vann jag?

Borsiin JR skrev:
Tarja Halonen den statschef som har fått högst förtroende i en oppinionsmätning(91%) näst efter Saddam Hussein som lyckades med 99% under sina glansdagar.......

Hon har dessutom en relativt snygg dotter :banana
Hennes son lär vara en av finlands sämsta trädgårdsmästare. Maski Halonen heter han.

valmers skrev:
Ska ingen dra upp det där med att knappt ingen amerikan vet vad Kanadas president heter?

Att kunna vad grannlandets president heter går knappast att jämföra med att inte ens veta vart ett land de är i krig med ligger, eller att de inte ens fattar att det finns en värld utanför USA.

Säger inte att alla jänkare pantade, dock så är många oerhört dåliga på världen utanför sitt eget land...men det är ju inte deras eget fel, de blir ju hjärntvättade sen födseln.

McFille skrev:
Att kunna vad grannlandets president heter går knappast att jämföra med att inte ens veta vart ett land de är i krig med ligger, eller att de inte ens fattar att det finns en värld utanför USA.

Säger inte att alla jänkare pantade, dock så är många oerhört dåliga på världen utanför sitt eget land...men det är ju inte deras eget fel, de blir ju hjärntvättade sen födseln.
OK, redovisa vart du fått dessa uppgifter ifrån. Hur många procent är oerhört många? Vad består hjärntvätten av? Antar att du har statistik som verifierar dina påståenden.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8