Lite Amerika-hat HAHA

-vet ni vad det officiella språket i usa heter ???

1:st----$$$$$$$------Dollares..... 2:and, the bullshit, sorry spanglish...

säg att dom gjorde dessa intervjuer på 100 pers, alla utan dom som dom visade kanske svarade rätt eller märkte att kartan va fel...

ta en fjortis på stan, med fingret i håret, tolv tuggumin i käften och en attitud som t.o.m skulle skrämma Hitler så lär man säkert kunna få liknande svar som dessa fåtal amerikanare.

att vilka ett "reportage" som det där är hur simpelt som helst, visst, det stog CNN (CNNY?) eller nåt liknande, men det är inte svårt att klistra dit, speciellt när hela klippet är av usel kvalite, vem som helst kan ha gjort det, vilka som helst kunde ha blivit intervjuade, dom kan ha redigerat hur vinklat och sjukt som helst...

föresten så lägger jag min röst på att dom borde attackera... ehmm... Frankrike, why? why not! :banana

Vissa saker är förstås roliga när folk är väldigt dåligt allmänbildade, amerikanarna är inte ensamma om att vara det dock.
När jag pluggade i london, umgicks med rätt många av dem, lite kul var dock att dessa väldigt penningstinna ~18-25 åringar som faktiskt tagit sig till europa för att studera, var helt övertygade om att det var USA som med sina pengar byggt i stort sett alla historiska byggnader i london, paris, berlin osv.
En debatt jag aldrig glömmer när en tjej från Los angeles påståd att det var marshall-pengarna som byggt triumfbågen i paris, samt buckingham palace i london :rolleyes

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8