Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt att du alltid ska vara så spydigYasha skrev:Inte för att vara spydig, men det konstaterade vi väl redan för ett par veckor sedan?!?![]()
Det kostar att ligga på topp...Allt lull-lull de smetar på 04: orna måste ju synas någonstans, om de nu inte ökat prestandan markant från -03!
![]()
/ Vera (som tydligen är lite huggig idag)
PS. Jag är ändå fascinerad över hur hållbara de här maskinerna är! Jag kraschade igår igen och jag bara väntar på att något ska gå sönder! Och nu menar jag motarder i största allmänhet...DS.
Yasha skrev:Inte för att vara spydig, men det konstaterade vi väl redan för ett par veckor sedan?!?![]()
Det kostar att ligga på topp...Allt lull-lull de smetar på 04: orna måste ju synas någonstans, om de nu inte ökat prestandan markant från -03!
![]()
/ Vera (som tydligen är lite huggig idag)
PS. Jag är ändå fascinerad över hur hållbara de här maskinerna är! Jag kraschade igår igen och jag bara väntar på att något ska gå sönder! Och nu menar jag motarder i största allmänhet...DS.

"Sämre" är väl lite beroende på vem du frågar.SM 570 RR skrev:hmmm har dom bytt till en bättre förknasare men bytt till en sämre topp ?![]()
![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis