"Lisa 18" är en hora

Madhonda skrev:
Jo....men det är ju det som är grejen...att det finns tjejer som INTE vill ligga i "knullbäddade" sängar...!!!!! Och det är DET som är så jävla störande. :3freak

Men som med mycket annat....dras alla över en kam. :rolleyes:

Ser i tråden att du kan många fula ord, glädjande :hihi
Men nu gick jag fan bet på ett av dem, hur knullbäddar man? :confused:
Tänkte bädda sängarna innan gumman kommer hem och man vill ju gärna göra rätt :lol

SFB skrev:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,670585,00.html

Samhället är bra skruvat :kocko

Fatta att bjuda folk på efterfest så ska dom komma och kräva en på cash, fan vad jag blir äcklad... Jag skulle spotta tjejen rakt i ansiktet om jag fick ett sånt jävla erbjudande!

Haha, låt folk göra som de vill. Kan de tjäna pengar på ett sådant sätt, låt dem. Jag skulle lätt hänga med någon brud hem och tjäna en slant. Jag är inte speciellt kräsen av mig. Så är det någon hona i forumet som läser och vill ha lite villkorslös kärlek så finns jag! :hihi

Och förresten, det är ganska otrevligt att stämpla någon med "hora", oavsett vad personen i fråga håller på med. Det är ett ord jag inte använder, även att mitt svordomsförråd är ganska välbyggt. Mår hon bara bra med sig själv och kan tjäna pengar på det, låt henne utnyttja andra som har pengar. Man behöver inte vara en trög, ointelligent människa för att vara prostituerad eller dansös. Känner en strippa som jag respekterar väldigt högt, oerhört vacker och rolig tjej. Och dessutom intelligent. Tjänar bra mycket mer pengar på bagateller än vad vi gör med våra knegjobb.

Last edited:
Mie skrev:
Jag håller Fullständigt med dig!!!
Vad ÄR det FÖR fel på många tjejer??

Jag avskyr när killar kommer fram och ska bjuda på något... Jag har egna pengar att spendera och jag vet hur jag använder dem.....
Däremot om det e mina kompisar så kan jag visst ta emot men då e det jag som pröjsar nästa runda, så klart!!!!

Dina polare är smarta, låt dem utnyttja de "korkade" som vill bjuda.
Likabra o vara rak på sak istället;
"Hej, du råkar inte vara parningssugen med en simpel metallryttare som mig?"

det värsta som kan hända om man väljer orden rätt är ett enkelt nej, någon anledning för dem att känna sig kränkta finns inte. Men visst, det finns folk som stör sig på allt. Det egentliga målet med livet är ju trots allt att föra sina gener vidare på så många sätt och till så som möjligt, fastän det kan bli aningen trist att dra alla barnbidrag från lönen varje månad! :pussa

Farbrorn skrev:
Och förresten, det är ganska otrevligt att stämpla någon med "hora", oavsett vad personen i fråga håller på med. Det är ett ord jag inte använder, även att mitt svordomsförråd är ganska välbyggt. Mår hon bara bra med sig själv och kan tjäna pengar på det, låt henne utnyttja andra som har pengar. Man behöver inte vara en trög, ointelligent människa för att vara prostituerad eller dansös. Känner en strippa som jag respekterar väldigt högt, oerhört vacker och rolig tjej. Och dessutom intelligent. Tjänar bra mycket mer pengar på bagateller än vad vi gör med våra knegjobb.

Stämmer in på mig också. Aldrig använt ordet hora som svordom eller så. För mycket "värderingar" som ligger i det ordet. (fitta används däremot rätt ofta, inte så bra alla gånger. Va uppe hos mormor o morfar med familjen och min morbror och hans ena son (tror han va kanske 6 år eller så då). Hade ätit ägg och brorsan tog skalen i handen och krasade dem 2 mm från mitt öra varpå jag skrek ut "fitta" när hela (nåja) släkten stod omkring... Morsan va inte helt imponerad)

Farbrorn skrev:
Haha, låt folk göra som de vill. Kan de tjäna pengar på ett sådant sätt, låt dem. Jag skulle lätt hänga med någon brud hem och tjäna en slant. Jag är inte speciellt kräsen av mig. Så är det någon hona i forumet som läser och vill ha lite villkorslös kärlek så finns jag! :hihi

Ingen vettig brud är strippa eller prostituerad. "Lisa 18" mår säkert kalasbra med sin extra inkomst men hon är fortfarande i mina ögon en simpel jävla HORA!! (rullar så bra i munnen det där ordet, hoppas du inte tar illa upp)

Vissa prostituerade tjänar säkert jättebra med pengar men avundas jag dom?? ICKE!!! :7peta

FreddaAbborre skrev:
Stämmer in på mig också. Aldrig använt ordet hora som svordom eller så. För mycket "värderingar" som ligger i det ordet. (fitta används däremot rätt ofta, inte så bra alla gånger. Va uppe hos mormor o morfar med familjen och min morbror och hans ena son (tror han va kanske 6 år eller så då). Hade ätit ägg och brorsan tog skalen i handen och krasade dem 2 mm från mitt öra varpå jag skrek ut "fitta" när hela (nåja) släkten stod omkring... Morsan va inte helt imponerad)

Det är ju bara ord?? Se orden som en krydda, det finns vissa tillfällen som inte går ihop med heta kryddor. Släktträffar t.ex...

Chris Ash skrev:
Hon säljer sex, vad är det som är så skruvat med det? Är ju ingen ny företeelse direkt.

Håller med, höna av en fjäder. Världens äldsta yrke, det är väl bara att avstyra det hela på ett snyggt sätt.

Till trådskaparen: Spotta någon i ansiktet kan jag nog aldrig finna motiverat och absolut inte över en sådan här sak. Ynkligt att du inte är man nog att sköta det snyggare (nu var det visserligen hypotetiskt men ändå). Jag blir alltid lika förvånad över att unga killar blir så fruktansvärt upprörda över "businessgirls".

SFB skrev:
Det är ju bara ord?? Se orden som en krydda, det finns vissa tillfällen som inte går ihop med heta kryddor. Släktträffar t.ex...

Jo, men laddade med djupare "mening" gör att vissa avstår man att använda.
Men har en liten notering långt bak i huvet att försöka undvika krydda alltförväl i vissa stiuationer

Markus skrev:
Hur kan man bli arg om man blir erbjuden en drink? :confused:

Eftersom de flesta killar har den inställningen att bjuder jag på något så är det " fritt fram sen".......

skrev inte att jag blev "arg", jag gillar inte den stilen, eftersom just många tjejer stenhårt går in för att "tigga" så mycket gratis sprit som möjligt på en kväll...

EasyRider skrev:
Håller med, höna av en fjäder. Världens äldsta yrke, det är väl bara att avstyra det hela på ett snyggt sätt.

Till trådskaparen: Spotta någon i ansiktet kan jag nog aldrig finna motiverat och absolut inte över en sådan här sak. Ynkligt att du inte är man nog att sköta det snyggare (nu var det visserligen hypotetiskt men ändå). Jag blir alltid lika förvånad över att unga killar blir så fruktansvärt upprörda över "businessgirls".

Jag skulle nog aldrig lägga en snorig spottloska i ansiktet på henne. Men jag skulle ta illa upp om det var som jag beskrev det, jag skulle självklart inte ta illa upp om jag var i redlightdistrict och blev erbjuden en avsugning för 500:-

Det var mest att hon tog betalt för något som jag inte är beredd att betala för och som jag inte gav mig in på medvetet, det är riktigt horigt. Som att din flickvän skulle komma och kräva dig på 20lök för att inte dumpa dig. Det är löjligt och väldigt horigt!

EasyRider skrev:
Jag blir alltid lika förvånad över att unga killar blir så fruktansvärt upprörda över "businessgirls".

Jag blir alltid lika förvånad över att unga killar har så lite stolthet att de gärna betalar för sig....

Det som är rätt pinsamt och patetiskt är att så många i tråden ger tjejen rader med öknamn men inte en djävel kommenterar de som faktiskt tar av sina pengar och ger till henne för att få henne med hem... Det måste ju vara samma anonyma, ytliga, meningslösa bekantskap/sex för båda.. skillnaden är att hon är rikare och han fattigare när de skiljs åt på morgonen...

Om inte alla slemmon till killar skulle handla skulle problemet försvinna.

Sen att brudarna är så kåta på pengar att de säljer sig är bara beklagligt.

Sorglig historia..

OM jag var tjej och fick välja mellan en full loser på en bar eller en som betalde mig 2000 för samma sak. E dem inte ute efter en relation så vad är felet? Å vill ni inte betala så gör inte det då.

SFB skrev:
Ingen vettig brud är strippa eller prostituerad. "Lisa 18" mår säkert kalasbra med sin extra inkomst men hon är fortfarande i mina ögon en simpel jävla HORA!! (rullar så bra i munnen det där ordet, hoppas du inte tar illa upp)

Vissa prostituerade tjänar säkert jättebra med pengar men avundas jag dom?? ICKE!!! :7peta

Nja, jag tar inte illa upp av det! :) Tycker bara det är ganska skruvat att tjejer oftast blir stämplade med hora för att de kanske ligger med många.
Sen när vi killar ligger med många så är det bara en stor bedrift.

Det straffar sig bara att förnedra tjejer på det viset, då kanske de börjar tänka att de ska dra ner på det. Och det, är det värsta som kan hända! :hihi

korvgubbe skrev:
Jag blir alltid lika förvånad över att unga killar har så lite stolthet att de gärna betalar för sig....

Det som är rätt pinsamt och patetiskt är att så många i tråden ger tjejen rader med öknamn men inte en djävel kommenterar de som faktiskt tar av sina pengar och ger till henne för att få henne med hem... Det måste ju vara samma anonyma, ytliga, meningslösa bekantskap/sex för båda.. skillnaden är att hon är rikare och han fattigare när de skiljs åt på morgonen...

Jag blir alltid lika förvånad över att folk orkar lägga energi på vad/hur/var/när/med vilka andra människor har sex. Undersöker ni andra sexvanor också och på så sätt avgör om det är bra eller dåliga människor ni har att göra med?

Kort sagt så är det deras ensak och ingen annans, att staten inte fattat det är bara beklagligt.

Chris Ash skrev:
Kort sagt så är det deras ensak och ingen annans, att staten inte fattat det är bara beklagligt.

....Vet iofs inte hur staten kom in i bilden eftersom den här tråden mer eller mindre blivt ett forum för osäkra pojkar att spy galla över tjejer som har mer skoj i bingen än de själva har.. och dessutom tjänar en slant på det..

Personligen ser jag ingen skillnad mellan killarna som betalar och tjejen som tar betalt... Lägger mig föga i vad folk gör i sängen men stör mig offantligt på alla osäkra glin som målar ut tjejer som horor om de legat med lika många som de själva skryter om att legat med.. en matematik som inte går ihop i min värld..

....Ska jag tolka ditt inlägg som att du är för legaliserad prostitution?

korvgubbe skrev:

Huvudet på spiken. För att kunna vara prostituerad (***** luder, gnoa etc) så måste det finnas ett behov och det gör det uppenbarligen bland den nya generationens torskar.

bonny skrev:
OM jag var tjej och fick välja mellan en full loser på en bar eller en som betalde mig 2000 för samma sak. E dem inte ute efter en relation så vad är felet? Å vill ni inte betala så gör inte det då.

Nu är jag kanske gammalmodig...

Men jag skulle aldrig sälja min själ till någon. För något pris..

Visst.. Knulla är att knulla men i min värld är det något man gör för att man vill och för att det känns rätt.

korvgubbe skrev:
......stör mig offantligt på alla osäkra glin som målar ut tjejer som horor om de legat med lika många...

Nu handlar det ju inte om slynor, utan om horor. :mattias
Det jeller att hålla i sär disutjonerna.

Back