Biturbo
Min går i etthundra!
Jag bjuder gärna.. Men endast mina vänner.
EDIT (Inte på kuk alltså)
EDIT 2 (Om de inte vill ha förståss)
EDIT (Inte på kuk alltså)
EDIT 2 (Om de inte vill ha förståss)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KalleNorton skrev:Du gör ju heelt fel!
"Kan inte du bjuda på något?"
-Kuk?
![]()

flipm0de skrev:jag var i båstad.. Killarna är ju sjuka.. till 2 av mina tjejpolare gick dom fram och sa typ: "Hej, pappa har stort företag, så vill du hem o knulla?"
Esquire skrev:Hell yes. Ute på landet så finns det inte en massa brats som skämmer bort dem och inga pervon som bara står och drägglar (alla killar sitter bara hemma på kammarn med senaste numret av Snowmobile och runkar). Så tjejerna kan vara snygga utan att veta om det, vilket är mycket positivt för deras attityd.
![]()


Zee skrev:Nu tror jag inte att alla 08r är dryga, men ni skickar ner era värsta ambassadörer kan jag säga.

Madhonda skrev:Ja... men det är ju det som är så störande. Att dom håller på blajjar sönder hela samhällsbilden av kvinnor.
Jag säger såhär till dessa brudar.... köp dina egen drinkar, o knulla om du KÄNNER för det. Inte för att du ska "lura" pengar av nån korkad jävla bratt som tror att han ska få nåt. Skaffa dig ett jävla liv som innefattar annat än att hitta en rik kuk.
Det är så sjukt att det är fan inte sant...!!!! :kocko Jag blir förbannad.![]()
Vad är det med brudar egentligen....?? VARFÖR ska en kille hela tiden bjuda . Har man inte egna stålars så får man väl rätta mun efter matsäcken o ge fan i att dricka sprit.
Och ni killar som bjuder brudarna.... är det inte lite lätt genomskinligt tiggeri på vissa tjejer som smörar in sig när det börjar bli dags för nästa runda i baren. För att sen smita fortare än kvickt när drinken är uppdrucken.
Nåja... det är väl så, att så länge det finns "lättlurade" killar...o brudar som inte drar sig för att snika på dessa, så är jämlikeheten långt borta. Och nu menar jag såklart inte att vi ska bli 100% jämlika för det är omöjligt.
//Madsomfaktisktiblandhellreskulleviljavarakille![]()
Madhonda skrev:Ja... men det är ju det som är så störande. Att dom håller på blajjar sönder hela samhällsbilden av kvinnor.
--//--
Det är så sjukt att det är fan inte sant...!!!! :kocko Jag blir förbannad.![]()
Mie skrev:Jag avskyr när killar kommer fram och ska bjuda på något...
Markus skrev:Hur kan man bli arg om man blir erbjuden en drink?![]()
Victor skrev:Precis, mycket märkligt. När jag vill bjussa på en grogg så är det underförstått att man ska få nuppa lite senare. Vill hon inte är det väl bara att hon säger nej.
Victor skrev:Som man bäddar får (ni) ligga.
Madhonda skrev:Men som med mycket annat....dras alla över en kam.![]()
Madhonda skrev:Vad är det med brudar egentligen....??

Madhonda skrev:Ja... men det är ju det som är så störande. Att dom håller på blajjar sönder hela samhällsbilden av kvinnor.
Jag säger såhär till dessa brudar.... köp dina egen drinkar, o knulla om du KÄNNER för det. Inte för att du ska "lura" pengar av nån korkad jävla bratt som tror att han ska få nåt. Skaffa dig ett jävla liv som innefattar annat än att hitta en rik kuk.
Det är så sjukt att det är fan inte sant...!!!! :kocko Jag blir förbannad.![]()
Vad är det med brudar egentligen....?? VARFÖR ska en kille hela tiden bjuda . Har man inte egna stålars så får man väl rätta mun efter matsäcken o ge fan i att dricka sprit.
Och ni killar som bjuder brudarna.... är det inte lite lätt genomskinligt tiggeri på vissa tjejer som smörar in sig när det börjar bli dags för nästa runda i baren. För att sen smita fortare än kvickt när drinken är uppdrucken.
Nåja... det är väl så, att så länge det finns "lättlurade" killar...o brudar som inte drar sig för att snika på dessa, så är jämlikeheten långt borta. Och nu menar jag såklart inte att vi ska bli 100% jämlika för det är omöjligt.
//Madsomfaktisktiblandhellreskulleviljavarakille![]()
fan det är ju humor ju.....en skuren motor är en skuren motor, oavsett om det är en Briggs & stratton 2hkr eller en Ferrari V12:a.fazerfun skrev:WORD![]()
![]()
en skuren motor är en skuren motor, oavsett om det är en Briggs & stratton 2hkr eller en Ferrari V12:a.
fazerfun skrev:en skuren motor är en skuren motor, oavsett om det är en Briggs & stratton 2hkr eller en Ferrari V12:a.
Förhoppningsvis. Det var tom bättre än "du har ju inte alla delfiner i lagunen".Qwerty skrev:Ha ha ha det där va bland det bättre jag hört. En ny klassiker på sporthoj?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |