"Lisa 18" är en hora

jag var i båstad.. Killarna är ju sjuka.. till 2 av mina tjejpolare gick dom fram och sa typ: "Hej, pappa har stort företag, så vill du hem o knulla?"

flipm0de skrev:
jag var i båstad.. Killarna är ju sjuka.. till 2 av mina tjejpolare gick dom fram och sa typ: "Hej, pappa har stort företag, så vill du hem o knulla?"

Följde de med då?

Esquire skrev:
Hell yes. Ute på landet så finns det inte en massa brats som skämmer bort dem och inga pervon som bara står och drägglar (alla killar sitter bara hemma på kammarn med senaste numret av Snowmobile och runkar). Så tjejerna kan vara snygga utan att veta om det, vilket är mycket positivt för deras attityd.
:banana

Landsbyggden, here I come!

"Min pappa har också ett företag, Frasses bättre begagnade bilar" :rofl :rofl

Båstad suger ju pung, speciellt under tennisveckan. Va o partade där i lödas, tyvärr. Peppes är ju såå übergay (och då menar jag inte a la pride festivalen) så det inte kan beskrivas i ord..

Nu tror jag inte att alla 08:or är dryga, men ni skickar ner era värsta ambassadörer kan jag säga.

Och Båstad är ju en sånnnn(!) jeffla By så det finns inte lixom typ va eller fattaru..

Nej, nästa år blire till o lägga ut spikmattor på diverse spännande ställen i Båstad under tennisveckan. :brinnerup

Vad ska man säga!

Jag bor här alltid och jag har aldrig behövt betala för tjejer på efterfesterna!
Dom brudarna som förekom i artikeln kommer inte från Båstad, dom följer efter bratsen mellan festplatserna. Dom är helt säkert i Visby nu, annars bor dom nog i Hägersten eller Bredäng eller nått. I Stockhol har dom ingen chans på rikingarna utan chansar på att ingen känner igen dom när dom är på landet.

@Zee Varför åkte du till Pepes i Lördags om det nu är så gay :) Pepes är bäst på våren innan fiskmåsarna kommer!

/Blue

Madhonda skrev:
Ja... men det är ju det som är så störande. Att dom håller på blajjar sönder hela samhällsbilden av kvinnor.

Jag säger såhär till dessa brudar.... köp dina egen drinkar, o knulla om du KÄNNER för det. Inte för att du ska "lura" pengar av nån korkad jävla bratt som tror att han ska få nåt. Skaffa dig ett jävla liv som innefattar annat än att hitta en rik kuk.

Det är så sjukt att det är fan inte sant...!!!! :kocko Jag blir förbannad. :mad:

Vad är det med brudar egentligen....?? VARFÖR ska en kille hela tiden bjuda . Har man inte egna stålars så får man väl rätta mun efter matsäcken o ge fan i att dricka sprit.

Och ni killar som bjuder brudarna.... är det inte lite lätt genomskinligt tiggeri på vissa tjejer som smörar in sig när det börjar bli dags för nästa runda i baren. För att sen smita fortare än kvickt när drinken är uppdrucken.

Nåja... det är väl så, att så länge det finns "lättlurade" killar...o brudar som inte drar sig för att snika på dessa, så är jämlikeheten långt borta. Och nu menar jag såklart inte att vi ska bli 100% jämlika för det är omöjligt.

//Madsomfaktisktiblandhellreskulleviljavarakille :3freak

Jag håller Fullständigt med dig!!!
Vad ÄR det FÖR fel på många tjejer??

Jag avskyr när killar kommer fram och ska bjuda på något... Jag har egna pengar att spendera och jag vet hur jag använder dem.....
Däremot om det e mina kompisar så kan jag visst ta emot men då e det jag som pröjsar nästa runda, så klart!!!!

Madhonda skrev:
Ja... men det är ju det som är så störande. Att dom håller på blajjar sönder hela samhällsbilden av kvinnor.

--//--

Det är så sjukt att det är fan inte sant...!!!! :kocko Jag blir förbannad. :mad:

Som man bäddar får (ni) ligga.
Och jag som inte är den största kvinnosakskämpen tycker mest det är lite skoj med korkade människor.

Markus skrev:
Hur kan man bli arg om man blir erbjuden en drink? :confused:

Precis, mycket märkligt. När jag vill bjussa på en grogg så är det underförstått att man ska få nuppa lite senare. Vill hon inte är det väl bara att hon säger nej.

Victor skrev:
Precis, mycket märkligt. När jag vill bjussa på en grogg så är det underförstått att man ska få nuppa lite senare. Vill hon inte är det väl bara att hon säger nej.

Jag tror cementerade könsroller eller liknande är en fras som snart kommer nämnas.

Victor skrev:
Som man bäddar får (ni) ligga.

Jo....men det är ju det som är grejen...att det finns tjejer som INTE vill ligga i "knullbäddade" sängar...!!!!! Och det är DET som är så jävla störande. :3freak

Men som med mycket annat....dras alla över en kam. :rolleyes:

Madhonda skrev:
Men som med mycket annat....dras alla över en kam. :rolleyes:

Ja... visst är det surt.... Fast ibland kan det ju vara så att folk klumpigt nog bara använder ord och formuleringar som verkar generaliserande fast de egentligen inte hade det för avsikt...

Madhonda skrev:
Vad är det med brudar egentligen....??

:hihi

Madhonda skrev:

Jag säger såhär till dessa brudar.... köp dina egen drinkar, o knulla om du KÄNNER för det. Inte för att du ska "lura" pengar av nån korkad jävla bratt som tror att han ska få nåt. Skaffa dig ett jävla liv som innefattar annat än att hitta en rik kuk.

Vad är det med brudar egentligen....?? VARFÖR ska en kille hela tiden bjuda . Har man inte egna stålars så får man väl rätta mun efter matsäcken o ge fan i att dricka sprit.

Och ni killar som bjuder brudarna.... är det inte lite lätt genomskinligt tiggeri på vissa tjejer som smörar in sig när det börjar bli dags för nästa runda i baren. För att sen smita fortare än kvickt när drinken är uppdrucken.

Nåja... det är väl så, att så länge det finns "lättlurade" killar...o brudar som inte drar sig för att snika på dessa, så är jämlikeheten långt borta. Och nu menar jag såklart inte att vi ska bli 100% jämlika för det är omöjligt.

//Madsomfaktisktiblandhellreskulleviljavarakille :3freak

WORD :tummenupp :tummenupp

Betala för att knulla? Med en tjej som till på köpet är så jävla dum att hon inte inser att hon är ett luder bara för att hon kan namnet på några komplicerade drinkar, röker Dunhill och bär designerkläder? :lol :lol :lol :lol fan det är ju humor ju.....en skuren motor är en skuren motor, oavsett om det är en Briggs & stratton 2hkr eller en Ferrari V12:a.

Last edited:
fazerfun skrev:
WORD :tummenupp :tummenupp

en skuren motor är en skuren motor, oavsett om det är en Briggs & stratton 2hkr eller en Ferrari V12:a.

Fy fan :Bugar

Görd det något om jag lånar det där uttrycket, var fan det bästa jag hört på länge.

fazerfun skrev:
en skuren motor är en skuren motor, oavsett om det är en Briggs & stratton 2hkr eller en Ferrari V12:a.

Ha ha ha det där va bland det bättre jag hört. En ny klassiker på sporthoj?

Back