"Lisa 18" är en hora

Victor skrev:
Det här var ganska roligt om man är lite cynisk.
Vilken uppfattning tror vi tonårskillarna får av tjejer i Båstad? Hur låter det på förfesterna i Djursholm i höst?
Snack om att brudarna skiter på sin egna hallmatta när de beter sig sådär och nästa år gnäller om jämnlikhet.
WORD!

Victor skrev:
Det här var ganska roligt om man är lite cynisk.
Vilken uppfattning tror vi tonårskillarna får av tjejer i Båstad? Hur låter det på förfesterna i Djursholm i höst?
Snack om att brudarna skiter på sin egna hallmatta när de beter sig sådär och nästa år gnäller om jämnlikhet.

Och gubbarna kraschade när de var unga. Sen skyllde dom på att nutidens unga människor, som inte vill betala för vad gubbarna har ställt till med och ett effektivt sätt att undvika detta är att skriva försäkringen på pappa, eftersom en ungdom inte vill betala för vad dåtidens ungdommar ställde till med :7peta

Mr_Malossi skrev:
Och gubbarna kraschade när de var unga. Sen skyllde dom på att nutidens unga människor, som inte vill betala för vad gubbarna har ställt till med och ett effektivt sätt att undvika detta är att skriva försäkringen på pappa, eftersom en ungdom inte vill betala för vad dåtidens ungdommar ställde till med :7peta

:tungan :corn

Mr_Malossi skrev:

Eeh? Okej.

Coola Ola skrev:
Vad rökte du i går egentligen? Verkar ha varit schyssta grejjor...

Igår rökte jag inget, men i fredags rökte jag säkert ett tiotal spliffs Marlboro White. Det vidgar mitt (visserligen redan vidöppna) sinne.

Markus skrev:
Igår rökte jag inget, men i fredags rökte jag säkert ett tiotal spliffs Marlboro White. Det vidgar mitt (visserligen redan vidöppna) sinne.

Men ack vad dina blodkärl blir sammandragna :(

Markus skrev:

Jag har hört att om man droppar lite mjölk på marlboro white och sedan fryser ner dom och tinar upp dom jävligt snabbt så blir det crack av dom! :yoparty

asså eg, vafan 500 pix bränner man lätt på lite drinkar och sen ska man käka nåt efteråt så en 5hunka är ju eg billigt för dom går ju sen. Ingen man får klängandes på halsen.

Den stora frågan är ju varför man inte bara köper en riktig hora istället? Tycker fan det här låter skamligare än så iallafall.

honkiie skrev:
Den stora frågan är ju varför man inte bara köper en riktig hora istället? Tycker fan det här låter skamligare än så iallafall.

Därför att hela grejen är ju eg jakten det är ju det roliga. Köpa en hora är ju bara att lura sig själv lite som att fuska i patiens...

"Lisa" är precis lika mkt prostituerad som "erika" -som gärna vill ha ett halsband eller annan gåva i samband med dejtande, för att det ska leda någon vart.

En del flickor gillar pengar/materiel,.

Medan andra är k*åtare än oss killar. Har råkat ut för de flesta, se bara på södermalm vs. östermalm, heta flickorna utseendemässigt hänger där pengarna finns..

Tyvärr. Helst skulle man vilja hitta en sån flicka på södermalm, men där finns dom inte, var leta? Funderar på att bege mig ut på landet, flertalet slitz-flickor tycks ju komma från "byar"

:tungan

IronMike skrev:
Tyvärr. Helst skulle man vilja hitta en sån flicka på södermalm, men där finns dom inte, var leta? Funderar på att bege mig ut på landet, flertalet slitz-flickor tycks ju komma från "byar"
Hell yes. Ute på landet så finns det inte en massa brats som skämmer bort dem och inga pervon som bara står och drägglar (alla killar sitter bara hemma på kammarn med senaste numret av Snowmobile och runkar). Så tjejerna kan vara snygga utan att veta om det, vilket är mycket positivt för deras attityd.
:banana

Victor skrev:
Vilken uppfattning tror vi tonårskillarna får av tjejer i Båstad? Hur låter det på förfesterna i Djursholm i höst? Snack om att brudarna skiter på sin egna hallmatta när de beter sig sådär och nästa år gnäller om jämnlikhet.

Ja... men det är ju det som är så störande. Att dom håller på blajjar sönder hela samhällsbilden av kvinnor.

Jag säger såhär till dessa brudar.... köp dina egen drinkar, o knulla om du KÄNNER för det. Inte för att du ska "lura" pengar av nån korkad jävla bratt som tror att han ska få nåt. Skaffa dig ett jävla liv som innefattar annat än att hitta en rik kuk.

Det är så sjukt att det är fan inte sant...!!!! :kocko Jag blir förbannad. :mad:

Vad är det med brudar egentligen....?? VARFÖR ska en kille hela tiden bjuda . Har man inte egna stålars så får man väl rätta mun efter matsäcken o ge fan i att dricka sprit.

Och ni killar som bjuder brudarna.... är det inte lite lätt genomskinligt tiggeri på vissa tjejer som smörar in sig när det börjar bli dags för nästa runda i baren. För att sen smita fortare än kvickt när drinken är uppdrucken.

Nåja... det är väl så, att så länge det finns "lättlurade" killar...o brudar som inte drar sig för att snika på dessa, så är jämlikeheten långt borta. Och nu menar jag såklart inte att vi ska bli 100% jämlika för det är omöjligt.

//Madsomfaktisktiblandhellreskulleviljavarakille :3freak

Ja det är några jäVla as.
Endel är ju helt otroliga,typ kommer fram och frågar
"kan du inte bjuda på något?"
- Mohahaha"
"va"
- Mohahaha, Nej.
"går iväg"

fruktansvärt roligt :lol

Jag har aldrig bjudit någon bøna jag inte känner på diverse dricka :öl

NoicE skrev:
Ja det är några jäVla as.