"Lisa 18" är en hora

Kan inte killar göra samma sak?
Hade fan inte bangat på 500 spänn för att hänga med nån het brud på efterfest.

Jag kan tänka mig att det inte finns en enda brud i detta land som skulle kunna tänka sig att slänga upp cash för att få en kille på efterfest...

Dom där brudarna har blivit ruggigt bortskämda, vi killar borde fan strejka en vecka eller två så dom landar på jorden igen.

SFB skrev:
Jag kan tänka mig att det inte finns en enda brud i detta land som skulle kunna tänka sig att slänga upp cash för att få en kille på efterfest...

Dom där brudarna har blivit ruggigt bortskämda, vi killar borde fan strejka en vecka eller två så dom landar på jorden igen.
WORD!

Tänk om alla tjejer var lika kåta som killar... världen skulle vara en bättre plats.

kaZmur skrev:
WORD!

Tänk om alla tjejer var lika kåta som killar... världen skulle vara en bättre plats.

dom är redan kåta(kanske finns bättre ord) men dom är inte som oss killar ändå :rolleyes:
förutom lisa då :D

kaZmur skrev:
WORD!

Grejen är ju att de är kåta på pengar istället för lite härlig hederlig göka... tyvärr...

Och sen att folk verkligen slantar upp har ju en stor del i det hela... :3freak

ozeo skrev:
dom är redan kåta(kanske finns bättre ord) men dom är inte som oss killar ändå :rolleyes:
förutom lisa då :D
Eyyy... kan du fixa hit lisa... pröjsar en femhundring?`:D

ähh skärp er....har ni aldrig träffat "kåta" tjejer? de dräller ju av dom..

min snäcka är inte så lite..
vill mer än mig iaf :rolleyes: :3freak

dom kostar gratis om man vet vart man ska leta :yoparty

Jag kan faan tänka mig att betala för att få med "lisa" hem på en efterfest, sätta henne i hörnet med en strut på huvudet och sedan sitta med alla polare o efterfesta.

Men då ska hon faan vara kvar till den siste personen har däckat oxå! :D

Tar betalt för att komma på efterfesten... Och gängar ganska ofta på efterfesterna... Men är inte prostituerad... Viiisst... Säääkert... I så fall så ser jag ut som Valentino Rossi... :tomten

Sådana här avarter förekommer i en planekonomi, efterfrågan på biff är långt högre än tillgången.
Lösningen är speciella biff-hus, det skulle få de frigående biffarnas värde att sjunka drastiskt på krogen - sidoeffekten blir ett attitydskifte som skulle få krogarna att bli en mycket trevligare plats.

Markus skrev:
Sådana här avarter förekommer i en planekonomi, efterfrågan på biff är långt högre än tillgången.
Lösningen är speciella biff-hus, det skulle få de frigående biffarnas värde att sjunka drastiskt på krogen - sidoeffekten blir ett attitydskifte som skulle få krogarna att bli en mycket trevligare plats.

Vad rökte du i går egentligen? Verkar ha varit schyssta grejjor...

Det här var ganska roligt om man är lite cynisk.
Vilken uppfattning tror vi tonårskillarna får av tjejer i Båstad? Hur låter det på förfesterna i Djursholm i höst?
Snack om att brudarna skiter på sin egna hallmatta när de beter sig sådär och nästa år gnäller om jämnlikhet.

Back