Video Liraren kan köra

R..

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2002, KTM, 640 lc4 PRESTIGE
Nja alltså... många omtagningar blir det ju... Du har inte sett honom i WRC. :gnissla

Nej i wrc har han inget att komma med, han borde hålla sig helt till sin drift, men det e klart, kanske blir svårare med sponsorer då...:musik
 

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Ort
Mölndal
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Last edited:

joggeboy

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2008
Ort
Jönköping
Hoj
XT1200Z
Ja han är grym den där Ken, om man ser i Hollywood anda men går man i från alla grymma klippningar och arbeten bakom datorn så blir det liksom en helt annan verklighet av det hela.
Har tittat på WRC i många år och dom grabbarna kan köra en WRC bil som någon annan ens är i närheten av och absolut inte den där Ken :zpy
När man sitter och se ett WRC Rally 0ch Ken Block är med så brukar det nästan alltid se ut så här
http://www.youtube.com/watch?v=kV0YvFhYzrE
:dummer
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Jag fattar ingenting?!

Är det här en trailer ifrån Gran Turismo 17 på Sony Playstation 5?

Hur i helskotta har de fått spärra av San Franciscos gator och Oakland Bay Bridge !?! OCH VAR ÄR ALLT FOLK!?

Är det två saker det finns mycket av i San Francisco så är det folk och bilar. Trafiken på Öresundsbron är ju att jämföra med en ko-stig om man jämför med Oakland Bay Bridge, som ju är huvudpulsådern i The Bay Area. Den enda snubben jag såg längs vägen var ju killen som vifta med målflaggan.

QUÉ?!
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Hur i helskotta har de fått spärra av San Franciscos gator och Oakland Bay Bridge !?! OCH VAR ÄR ALLT FOLK!?
De spelar antagligen in det i sektioner över flera dagar och spärrar av del för del. Bron kan de eventuallt ha använt samtidigt som den stängs för underhåll, vilket sker då och då. Folket har de antagligen editerat bort/använt vinklar.

Här är en privatinspelad snutt från en deletapp där man ser folk och trafik. Han står på tomgång i 1:45 innan han kör, smäller bra mellan husväggarna sen. Notera den lilla filmhelikoptern. :)

http://www.youtube.com/watch?v=kilYtbslaA8
 
Last edited:

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
mjo , snyggt kört :Bugar .... kul å se om Loeb tar upp drift/show åkat när han inte hänger med längre på rallystigarna , det är en kille med mad skills när det gäller å ratta demesta med 4 hjul å en ratt

Ken Block har väll aldrig riktigt platsat i tävlingssammanhang , använder körskickligheten till å tjäna deg å ge oss coola filmer istället :tummenupp
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Lika upphetsande som (välj vilken actionrulle du vill).

Han är ju duktig, men spåren efter alla hundratals omtagningar tar ju udden av det lite.
 

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Ort
Hooden
Hoj
Vita faran!
Hur i helskotta har de fått spärra av San Franciscos gator och Oakland Bay Bridge !?! OCH VAR ÄR ALLT FOLK!?

Är det två saker det finns mycket av i San Francisco så är det folk och bilar. Trafiken på Öresundsbron är ju att jämföra med en ko-stig om man jämför med Oakland Bay Bridge, som ju är huvudpulsådern i The Bay Area. Den enda snubben jag såg längs vägen var ju killen som vifta med målflaggan.

QUÉ?!

ELLER HUR!? :3freak

Jag är i SF 3-4ggr per år i jobbet och jag satt bara och gapa och skrek som en flicka när jag såg videon. Cheyen min kolla på mig som om jag vore galen... :dummer

Framförallt gapa jag för att jag känner igen varenda gata han kör på, eftersom jag bott och kört på de flesta där själv. :hihi

Men också för att jag undrade samma sak som dig! Hur FAN har dom fått tillstånd till detta. Inte bara från staden utan även från varenda innevånare som bor längs sträckorna han kör och som "drabbas" av oljudet?!

Sen är jag lite bitter också, VARFÖR spelades inte det här in under ett av mina besök för... :mancrush :kär

Edit. Ang. Bay Bridge, dom håller på med hyffsat omfattande arbeten på den. Hela bron ska flyttas(!) för att säkra den för jordbävningar. En del är redan flyttad, och nu håller dom på att bygga den nya sträckningen parallellt innan dom gör den slutliga flytten.
 

Lantz_

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2009
Ort
Kil
Hoj
KTM 660 SMC 2004
Det roligaste ändå är ju det att de ber en i eftertexten att inte försöka göra likadant :gnissla Attans jag som så gärna ville testa å hoppar genom en kurva på ställ
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top