NSR_Martin
Vill man så kan man.
Starta steam, tryck på my games o sen counter-strike, så laddar den ner det sen är det bara o köra...[KoRn] skrev:Jag med...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Starta steam, tryck på my games o sen counter-strike, så laddar den ner det sen är det bara o köra...[KoRn] skrev:Jag med...
NSR_Martin skrev:Starta steam, tryck på my games o sen counter-strike, så laddar den ner det sen är det bara o köra...
Ligger det inte med där måste du gå till nån spelbutik o köpa det, kostar 150 kr...[KoRn] skrev:Det finns ju bara source där...
NSR_Martin skrev:Ligger det inte med där måste du gå till nån spelbutik o köpa det, kostar 150 kr...
Jamen det kan va original, MEN! du kanske bara har HL2 och cs.source...[KoRn] skrev:Men... krångel....
Jag har ju redan HL Generation med alla möjliga addons.
Går det inte med det ??
Edit: Det är givetvis orginal...
zpeppy skrev:Jamen det kan va original, MEN! du kanske bara har HL2 och cs.source...
DÅ! måste du gå till butiken och köpa dig ett cs condition zero elr ett vanliga cs 1.6...
[KoRn] skrev:Jaha .... Då får ni nog spela själva tror jag..![]()
[KoRn] skrev:Men... krångel....
Jag har ju redan HL Generation med alla möjliga addons.
Går det inte med det ??
Edit: Det är givetvis orginal...
så kan du inte registrera din produkt.CJ900RR skrev:Nej du behöver inte alls köpa CZ eller CS igen.
Öppna Steam-fönstret, i första fliken "Store" har du en länk nästan längst ner till vänster under all reklam, där det står "Activate a product on Steam". Tryck på den, tryck next i fönstret som öppnas, sedan scrolla ner förbi villkoren, tryck next igen och sedan matar du bara in CD-nyckeln som du har på fodralet till ditt Half-Life 1. Sedan, om allt går som det ska, så ska Half-Life 1 och CS 1.6 dyka upp i ditt Steam, och du ska kunna spela det online.
Det enda tråkiga är att om någon har snott din CD-nyckel, vilket jag har råkat ut för 2 ggså kan du inte registrera din produkt.
Synd. Vet hur det är...[KoRn] skrev:Tack !
Nu vet jag att det är någon som snott det![]()
Kan man anmäla det och regga om det ?

Jag fixade servern sen...men från början var den lite laggig pga av dittan och dattan...isse skrev:Servern var lite för laggig för min smak idag.
Va hände med den gamla med stats?
/N
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|