Lira CS på sporthoj.com's CS 1.6 server!

NSR_Martin skrev:
Ligger det inte med där måste du gå till nån spelbutik o köpa det, kostar 150 kr...

Men... krångel....
Jag har ju redan HL Generation med alla möjliga addons.
Går det inte med det ??

Edit: Det är givetvis orginal...

[KoRn] skrev:
Men... krångel....
Går det inte med det ??

Jamen det kan va original, MEN! du kanske bara har HL2 och cs.source...

DÅ! måste du gå till butiken och köpa dig ett cs condition zero elr ett vanliga cs 1.6...

zpeppy skrev:
Jamen det kan va original, MEN! du kanske bara har HL2 och cs.source...

DÅ! måste du gå till butiken och köpa dig ett cs condition zero elr ett vanliga cs 1.6...

Jaha .... Då får ni nog spela själva tror jag.. :(

[KoRn] skrev:
Men... krångel....
Går det inte med det ??

Nej du behöver inte alls köpa CZ eller CS igen.

Öppna Steam-fönstret, i första fliken "Store" har du en länk nästan längst ner till vänster under all reklam, där det står "Activate a product on Steam". Tryck på den, tryck next i fönstret som öppnas, sedan scrolla ner förbi villkoren, tryck next igen och sedan matar du bara in CD-nyckeln som du har på fodralet till ditt Half-Life 1. Sedan, om allt går som det ska, så ska Half-Life 1 och CS 1.6 dyka upp i ditt Steam, och du ska kunna spela det online.

Det enda tråkiga är att om någon har snott din CD-nyckel, vilket jag har råkat ut för 2 gg :gnissla så kan du inte registrera din produkt.

CJ900RR skrev:
Nej du behöver inte alls köpa CZ eller CS igen.

Öppna Steam-fönstret, i första fliken "Store" har du en länk nästan längst ner till vänster under all reklam, där det står "Activate a product on Steam". Tryck på den, tryck next i fönstret som öppnas, sedan scrolla ner förbi villkoren, tryck next igen och sedan matar du bara in CD-nyckeln som du har på fodralet till ditt Half-Life 1. Sedan, om allt går som det ska, så ska Half-Life 1 och CS 1.6 dyka upp i ditt Steam, och du ska kunna spela det online.

Det enda tråkiga är att om någon har snott din CD-nyckel, vilket jag har råkat ut för 2 gg :gnissla så kan du inte registrera din produkt.

Tack !
Nu vet jag att det är någon som snott det :tummenupp
Kan man anmäla det och regga om det ?

[KoRn] skrev:
Tack !
Nu vet jag att det är någon som snott det :tummenupp
Kan man anmäla det och regga om det ?
Synd. Vet hur det är...

Man kan sätta dit den som har gjort det genom att skicka in hela fodralet och allt till Valve/Steam i USA, tillsammans med 10$. Då Steam-ban-ar dom han som använder din nyckel och du får tillbaka den.

Tyvärr så är ju det omständigt och bökigt, dom accepterar inget annat än just fodralet och häftet som medföljer. Så det är billigare och snabbare att köpa ett nytt och hoppas att den funkar.

Jag funderar på att skicka in mitt H-L1 enbart för att få en liten hämnd på den som har snott min :gnissla

PS. Köp enbart Counter Strike:Condition Zero. Då får du med 1.6 på köpet men det suger ju rent grafisk och i spelkänslan mot CZ. CZ har bäst känsla av de 3...

jag försöker komma in men mitt steam beter sig igen

"scanning for updates" när jag connectar

Servern var lite för laggig för min smak idag.
Va hände med den gamla med stats?

/N

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!