Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Missade tv programmet med 5 sec. haha Fan också!! Jag som ville se Ola agera i TV! hehe
Missade tv programmet med 5 sec. haha Fan också!! Jag som ville se Ola agera i TV! hehe
Fan, han där Ola Lind verkar vara en ödmjuk snubbe, till och med han kan åka omkull.bra reportage annars.
Att de små vägarna är de som föredras framgår av framsidan av papperstidningen, men bygatan i Domsten?![]()
Asså, det var ju såhär: Det skulle egentligen varit VBK som skulle intervjuats. Dom körde en intervju, men Krille vart så jävla ful i TV, så det gick inte.
Sen tyckte jag synd om honom, så vi fick ju förlägga det utåt Guldkusten, där herr VBK bor, så han fick känna sig lite inblandad
Hmm, på så vis. Men, kunde man inte bara satt på honom en hjälm med mörkt visir?
För övrigt Ola, är du verkligen 49?
Då slipper jag ångesten nu.........Ah, dom fattade inte vad han sa heller. Va nått språkfilter i micken.
Nä, jag ljuger om min ålder, egentligen är jag 55. Men då får ju inte Oas ångest för att han är äldst,
så jag skarvar liiite
Min fru påstår att hon är 27, men jag fattar inte det riktigt, hon har ju fan varit 27 sen vi träffades![]()
Den stora frågan är väl varför Ola Lind kör en Ducce Streetfighter?!
Vad har jag missat?
Asså, det var ju såhär: Det skulle egentligen varit VBK som skulle intervjuats. Dom körde en intervju, men Krille vart så jävla ful i TV, så det gick inte.
Sen tyckte jag synd om honom, så vi fick ju förlägga det utåt Guldkusten, där herr VBK bor, så han fick känna sig lite inblandad
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |