Linslusen Silverwolf slår ett slag för säkerhet.

I tidningen är de en mycke större artikel men här på nätet ska finnas en lite film med han oxå:tummenupp

Missade tv programmet med 5 sec. haha Fan också!! Jag som ville se Ola agera i TV! hehe

Inte så mycket nytt att se i klippet Kriss! Som vanligt, bara en snabb, snygg och klok representant av det manliga könet, som säger några sanningar.

Bra exponering så här i början av säsongen då vi behöver påminna bilisterna om att vi finns och att vi är utsatta. Bra initiativ och bra genomförande Ola! :tummenupp

Att de små vägarna är de som föredras framgår av framsidan av papperstidningen, men bygatan i Domsten? :va

Fan, han där Ola Lind verkar vara en ödmjuk snubbe, till och med han kan åka omkull. :hoppa bra reportage annars.

Att de små vägarna är de som föredras framgår av framsidan av papperstidningen, men bygatan i Domsten? :va

Asså, det var ju såhär: Det skulle egentligen varit VBK som skulle intervjuats. Dom körde en intervju, men Krille vart så jävla ful i TV, så det gick inte.
Sen tyckte jag synd om honom, så vi fick ju förlägga det utåt Guldkusten, där herr VBK bor, så han fick känna sig lite inblandad

Asså, det var ju såhär: Det skulle egentligen varit VBK som skulle intervjuats. Dom körde en intervju, men Krille vart så jävla ful i TV, så det gick inte.
Sen tyckte jag synd om honom, så vi fick ju förlägga det utåt Guldkusten, där herr VBK bor, så han fick känna sig lite inblandad

Hmm, på så vis. Men, kunde man inte bara satt på honom en hjälm med mörkt visir? :tungan

För övrigt Ola, är du verkligen 49?

Hmm, på så vis. Men, kunde man inte bara satt på honom en hjälm med mörkt visir? :tungan

För övrigt Ola, är du verkligen 49?

Ah, dom fattade inte vad han sa heller. Va nått språkfilter i micken.

Nä, jag ljuger om min ålder, egentligen är jag 55. Men då får ju inte Oas ångest för att han är äldst,
så jag skarvar liiite:D
Min fru påstår att hon är 27, men jag fattar inte det riktigt, hon har ju fan varit 27 sen vi träffades:va

Ah, dom fattade inte vad han sa heller. Va nått språkfilter i micken.

Nä, jag ljuger om min ålder, egentligen är jag 55. Men då får ju inte Oas ångest för att han är äldst,
så jag skarvar liiite:D
Min fru påstår att hon är 27, men jag fattar inte det riktigt, hon har ju fan varit 27 sen vi träffades:va
Då slipper jag ångesten nu.........:tungan

Silverwolf är en mycket vis man som fler borde lyssna på.

Jag måste säga att jag är mycket imponerad av bilden som SW gav av oss hojåkare.

Jag hoppas jag blir lika klok när jag är så gammal, jag har många år kvar för övrigt:glömdet

Skönt o höra du är så ödmjuk. Det ligger lite ROH över det, eller var f-n ede jag hört det innan :D

Bra uttalande i övrigt. Lagom diplomatiskt o sakligt ur ett subjektivt perspektiv.
Bra att det belyses att vi inte självant är kamikaze som skjuter ut från var o varannan kurva. Var de inte intresserade av fortbildningar? Ni prata ju om körskolor... men sen då? Vi är ju dessutom flera som "nöjeskör" satan, men på bana... Hur som.. Bra sagt! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti