Linslusen Silverwolf slår ett slag för säkerhet.

Så bra som du ser ut så får vi fan hoppas att du har döttrar.

Jo fan, de har jag ju sagt, 18 och 22. Fast den "lilla" spelar handboll i OV, så hon vänder nog upp och ner på dig helt själv om du försöker något Migge. Och storasyster, ja, jag har en hagelsprakare laddad med grovsalt :krama

Last edited:
Så som jag förstod det på honom har han tydligen en hoj per dag i veckan.

Nu är ni så svårförståbara igen? Har inte alla det?

Och Maddukken: Den stora frågan är väl varför Ola Lind kör en Ducce Streetfighter?!
Vad har jag missat?

Vad fasiken skulle man annars köra? Trajja? Fjollhoj? Eller Kawa, Cheyhoj? Nä, tror inte det:arsele

Åldersnoja. Ska du ha en 200mil/år försäkring med? Tänker inte gråta en enda tår för din skull, inse det. En Ducati är en dålig ursäkt för att man inte har råd med en Ferrari. Och vem fan kör Ferrari? Uppmärsamhets-kåta 18-åringar och yngre gubbar som närmar sig 50.

Jo fan, de har jag ju sagt, 18 och 22. Fast den "lilla" spelar handboll i OV, så hon vänder nog upp och ner på dig helt själv om du försöker något Migge. Och storasyster, ja, jag har en hagelsprakare laddad med grovsalt :krama

Hon får gärna vända mig upp och ner, go crazy! Så kan.. nej nu går det överstyr :D Lite glad relation vill åtminstone
jag ha med en snubbe som jag faktiskt har respekt för :-)

Klippt ut och ramat in från HD... :hihi :yoparty

Nu är ni så svårförståbara igen? Har inte alla det?

Och Maddukken: Den stora frågan är väl varför Ola Lind kör en Ducce Streetfighter?!
Vad har jag missat?

Vad fasiken skulle man annars köra? Trajja? Fjollhoj? Eller Kawa, Cheyhoj? Nä, tror inte det:arsele

Är det 848:an du köpt??
Vad tycker du om den? Dyr att försäkra? Servicekostnader? (Och vem säljer Ducati i norra skåne??)
Funderat lite lätt på den själv. XR'n ska bort, men måste ju ersätta den med något. :)

:hej

Klippt ut och ramat in från HD... :hihi :yoparty

Är det 848:an du köpt??
Vad tycker du om den? Dyr att försäkra? Servicekostnader? (Och vem säljer Ducati i norra skåne??)
Funderat lite lätt på den själv. XR'n ska bort, men måste ju ersätta den med något. :)

:hej

1098 S. Mycket kolfiber. Till salu! Sugen?

1200mil/1 år. Kostar en del i service. Och försäkringen är inte vidare billig.

Jäkligt rolig att köra, med bra tryck i moroten!

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...