Linköping i helgen...

Santo skrev:
Va ska du dansa på Harrys för? Bara en massa bönner 40+ som luktar svett och e apfulla...

Försök att slita dig från Schlager-baren på övervåningen någon gång, och testa att gå ner i källaren istället. :7peta

De yngre brukar föredra lite modernare musik, vilket de äldre skyr som pesten (och den spelas på nedre dansgolvet, även det definitivt inte kan räknas som särskilt extremt musikval).

På sommaren har Harrys tydligen kört ihop med BK:s (för att möta konkurrensen från det ändå totalt ohotade "Metropol") och på BK:s hittar man inte många "gamla människor" (som tydligen är en riktig skräck för de små).

Allt det här vet du självklart redan...och då har du säkert hängt på Metropol hela sommaren. (Vet dock inte hur många lördagar till de har öppet.)
 
Flagga skrev:
Försök att slita dig från Schlager-baren på övervåningen någon gång, och testa att gå ner i källaren istället. :7peta

Sätter inte min fot på det där stället :tummenupp

Flagga skrev:
På sommaren har Harrys tydligen kört ihop med BK:s (för att möta konkurrensen från det ändå totalt ohotade "Metropol") och på BK:s hittar man inte många "gamla människor" (som tydligen är en riktig skräck för de små).

Jo tack jag jobbade i baren på BK i två år.

Flagga skrev:
Allt det här vet du självklart redan...och då har du säkert hängt på Metropol hela sommaren. (Vet dock inte hur många lördagar till de har öppet.)

Endast genom att blunda för det tragiska utelivet i lkpg har jag gått dit ngn gång då mina polare envisats om det... tur att de oftast tycker som jag iaf :tummenupp


Men som vi alla vet är utesvängen i Lkpg mycke speciellt så man får väl göra det bästa av situationen eller åka härifrån o roa sig så ofta som möjligt :fyllisar
 
Hittade ni nått roligt ställe då?, själv så gick man upp till Hamlet och käkade, sen
landade man på verandan nere på torget
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top