Linköping i helgen...

Santo skrev:
Va ska du dansa på Harrys för? Bara en massa bönner 40+ som luktar svett och e apfulla...

Försök att slita dig från Schlager-baren på övervåningen någon gång, och testa att gå ner i källaren istället. :7peta

De yngre brukar föredra lite modernare musik, vilket de äldre skyr som pesten (och den spelas på nedre dansgolvet, även det definitivt inte kan räknas som särskilt extremt musikval).

På sommaren har Harrys tydligen kört ihop med BK:s (för att möta konkurrensen från det ändå totalt ohotade "Metropol") och på BK:s hittar man inte många "gamla människor" (som tydligen är en riktig skräck för de små).

Allt det här vet du självklart redan...och då har du säkert hängt på Metropol hela sommaren. (Vet dock inte hur många lördagar till de har öppet.)

Flagga skrev:
Försök att slita dig från Schlager-baren på övervåningen någon gång, och testa att gå ner i källaren istället. :7peta

Sätter inte min fot på det där stället :tummenupp

Flagga skrev:
På sommaren har Harrys tydligen kört ihop med BK:s (för att möta konkurrensen från det ändå totalt ohotade "Metropol") och på BK:s hittar man inte många "gamla människor" (som tydligen är en riktig skräck för de små).

Jo tack jag jobbade i baren på BK i två år.

Flagga skrev:
Allt det här vet du självklart redan...och då har du säkert hängt på Metropol hela sommaren. (Vet dock inte hur många lördagar till de har öppet.)

Endast genom att blunda för det tragiska utelivet i lkpg har jag gått dit ngn gång då mina polare envisats om det... tur att de oftast tycker som jag iaf :tummenupp

Men som vi alla vet är utesvängen i Lkpg mycke speciellt så man får väl göra det bästa av situationen eller åka härifrån o roa sig så ofta som möjligt :fyllisar

Hittade ni nått roligt ställe då?, själv så gick man upp till Hamlet och käkade, sen
landade man på verandan nere på torget

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...