Carolina Gynning däremot!![]()
Gynning är ju inte direkt en 10-poängare men hon är ju snygg jämfört med den där förbannade skatan. Att man sen bara vill stoppa in något i truten på henne är en annan femma. Då menar jag inte pga personlig njutning utan bara få stopp på lidandet *skånskan*
drutten_25 skrev:Äh grabbar nu e ni fan elaka...
Faktiskt så e de en tjej som gjort lite dumt kanske i sitt liv..
Men vem fan av er har inte gjort de då???
Äh lägg av skulle en tjej som Linda ragga på er på krogen så inte fan skulle ni väl säga nej väl el ?? De e ju bara namnet som gör det ju för f..
Äh alla människor e ju värd en andra chans så ge henne den då kanske ??
För det första så är det väldigt få människor som är värda en andra chans. Är man någorlunda smart och vettig så behövs ingen andra chans.
Och skulle en sån skata som Linda Rosing ragga på mig på krogen så skulle jag antagligen gömma mig bakom första bästa feta kvinna och sedan gå hem med henne. ALLT är bättre än Linda Rosing. Eller som vi säger så här; Hon ligger under den absoluta lägsta-nivån vilket innebär att allt där under är "Untouchable".
Och råkar man röra dem ändå *Dreggel
* så kan man alltid hoppas på att polarna gängspöar lite vett den som rörde henne för att sedan göra slut på lidandet *lobotomera*.Men annars är det inga större fel på henne.
Kan iofs haft fel på marginalen en gång tidigare i mitt liv, kan bara inte komma på när det var.