Linda söker den rätte

Äh grabbar nu e ni fan elaka...
Faktiskt så e de en tjej som gjort lite dumt kanske i sitt liv..
Men vem fan av er har inte gjort de då???
Äh lägg av skulle en tjej som Linda ragga på er på krogen så inte fan skulle ni väl säga nej väl el ?? De e ju bara namnet som gör det ju för f..:)
Äh alla människor e ju värd en andra chans så ge henne den då kanske ??:D

Hade jag varit singel så hade jag satt på både Gynning,Rosing och alla andra som erbjudit sig.

Ordet vacker och knullvänlig är dock två ord som allt för ofta förväxlas.

Vacker är någon som man inte ens tänker på hur den ser ut,men den får en att må bra.

:folkölsvisdom

Äh lägg av skulle en tjej som Linda ragga på er på krogen så inte fan skulle ni väl säga nej väl el ??

Dom yngre förmågorna här på SH skulle nog följa med på bortamatch, men jag kan ärligt säga att jag hade avstått, och då vet jag knappt vem hon är!

En riktig apa är vad hon är Linda Rosing.
Var det inte hon som undrade om det är Svensk valuta på Gotland?

Last edited:
Hon vill ha en sugardaddy.

Tvåbarnsmorsa som tjänar 45000kr per år. Dessutom att hon bor i "Stockholm", utan att det är närmare specificerat vart... Ska vi gissa på att hon röker Glen?

Josåere, hon kanske är en "bimbo" men hon har en affärside som verkar funka. Och hon tjänar säkert mer pengar/år än 90% av medlemmarna här på SH.

Josåere, hon kanske är en "bimbo" men hon har en affärside som verkar funka. Och hon tjänar säkert mer pengar/år än 90% av medlemmarna här på SH.

Och? Det gör väl ett riktigt sprutluder nere på Rosenlund också? Skulle det legitimera hur äcklig hon är eller?

Här utan smink:
alien4-20[1].jpg

ser ju nästan lika illa ut med smink..
vill inte påstå att jag är direkt noga med vad jag stoppar snoppen i men henne skulle jag fan avstå

Men hon hade alltså en dotter på 14?
Det blir ju minst 16 med falskleg, å de e ju ok.
Bilder tack!

Men hon hade alltså en dotter på 14?
Det blir ju minst 16 med falskleg, å de e ju ok.
Bilder tack!

Tack för den, kommer garanterat göra resten av min kväll :D

Pratar vi din gräns 45kg med skolböcker eller??? :yoparty

Äh lägg av skulle en tjej som Linda ragga på er på krogen så inte fan skulle ni väl säga nej väl el ?? De e ju bara namnet som gör det ju för f..:)

Jo, nog skulle jag säga nej.
För det första ser hon lite skabbig ut och för det andra verkar hon väldigt obildad.

Jag står bara inte ut att vara nära obildade tjejer/kvinnor.
Det är totalt osexigt.

Okej, jag får nog ta och ändra min uppfattning gällande killar!!!:tummenupp
Trodde jag ju inte jag skulle behöva erkänna då :tungan

Äh lägg av skulle en tjej som Linda ragga på er på krogen så inte fan skulle ni väl säga nej väl el ?? ??:D

Eh.. Aldig i livet.

Det enda som skulle kunna sänka hennes betyg ytterligare vore väl om hon lade sig till med en skånks dialekt. Förutom det så är det väl så nära bottenskrapet i mäskdunken man kommer i människoform.

*/ ?>
Back