Linda söker den rätte

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Är ni sugna grabbar(och tjejer) :tuttar :D :hihi

Nu ska Linda Rosing hitta kärleken – i Kanal 5:s vårsatsning ”Den rätte för Linda”.

– Hon känner sig förväntansfull, säger en källa med insyn i produktionen.

En rad killar kommer att delta och :hihi det är öppet för alla att söka.

– Men i slutänden är det Linda själv som avgör vilka killar som når längst, säger en källa till Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3505546.ab

Bifogat

• 10s.jpg
    10s.jpg
    15 KB · Visningar: 367
Är väl ungefär samma nivå på den som när den där katoyen sökte sin kärlek i nån såpa för inte så länge sen... "sex, visst, vänta bara har några operationer kvar."

Hon vill ha en sugardaddy.
Namn: Linda Rosing.
Ålder: 34 år.
Bor: Lägenhet i Stockholm.
Familj: Barnen Kevin, 9, och Melissa, 14.
Inkomst: 44 996 kronor (taxeringsår 2007).
Tvåbarnsmorsa som tjänar 45000kr per år. Dessutom att hon bor i "Stockholm", utan att det är närmare specificerat vart... Ska vi gissa på att hon röker Glen?

Tvåbarnsmorsa som tjänar 45000kr per år. Dessutom att hon bor i "Stockholm", utan att det är närmare specificerat vart... Ska vi gissa på att hon röker Glen?

Gula Blend känns mer Linda. Fest på hennes balkong i Farsta.

Jag trodde alla ensamstående morsor fick socialbidrag på minst 25kkr per månad... Eller är invandrarbakgrund ett krav...?

Är det sant!?

Jag trodde inte det gick att komma på dummare program än de som redan har visats men jag hade tydligen fel.

En avdankad, sliten-som-få gammal dokusåpe-Bkändis ska hitta den rätte i någon annan form utav dokusåpa.... :rofl

Är det sant!?

Jag trodde inte det gick att komma på dummare program än de som redan har visats men jag hade tydligen fel.

En avdankad, sliten-som-få gammal dokusåpe-Bkändis ska hitta den rätte i någon annan form utav dokusåpa.... :rofl

Yeah yeah, som nån här inne skulle banga...

:tuttar :tuttar :tuttar

ge mig ett par öl, och 1 liter sprit och jag skulle doppa henne.

Namnet återspeglar inte riktigt verkligheten.. Borde den inte heta. Vem vill bli lindas nya media slyna? :va

Verkligen panik när det gäller programidéer känns det som. Vad blir nästa nya idé?
-Ensam Blendrökande mamma söker.... f*#n, finns ju redan..
-Blendrökare i baren... f*#n, finns också..
-Bonde söker Blendrökare.. f***n, det var taget...
-Big Blendrökare.. -Jag ger upp, kommer inte på något nytt på temat.

Glöm inte hennes blågg med dolda inkomster och alla stålar hon får för boken hon "skrivit" :)

Med tanke på att hela 222 personer röstade på henne när hon ställde upp i
riksdagsvalet, kommer säkert minst sisådär 4 killar att stå i kö för att få vara med.

Ja, Anal 5 håller verkligen hög kvalitets-tv. Fatta vad billig tv de gör: en kameraman & en idiot-bimbo som max kräver en limpa gul blend som löning. Men det är klart, även de imbecilla idioterna som tittar på skiten ska väl få ngt som passar deras nivå oxå. Ungefär som barnprogram fast för vuxna.

Jag är allergisk mot plast och får svåra utslag vid när mina ögon utsätts för silikonimplantat, är detta program på nåt sätt farligt för mig? :confused:

Vem vill inte dejta en blend-rökande-crazyfrog?

yttrandefrihet.jpg

Nej tack. Tycker inte alls att hon e snygg. :zpy

Carolina Gynning däremot! :kär

Håller med dig. Carolina Gynning har något man inte riktigt kan sätta fingret på, förutom att hon är vacker och har karisma. :)

Men Linda ser ju egentligen inte hemsk ut. Tror det mer är att folk retar sig på henne av olika anledningar, som gör att de inte kan med henne. Jag hoppas i alla fall att även hon blir lycklig. :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Back