Linda Rosing...

jag som trodde hon var snygg, men hon ser ju ut som fan själv.
-skitful verkligen!

verkar ju superkorkad dessutom...

Den har aldrig varit snygg. Såg ut som en påse skridskor i ansiktet redan i big brother.

linda.jpg

TITTUUUUUTT!!!!! :tuttar

Jag visste inte att Gollum använde handskar i duschen..

Linda Rosing är så ute att hon måste starta en gameshow för att ÖHT få dejta.

Jag tror hon e bra på kn_lla i alla fall! Det är huvudsaken. Sen att hon ser ut som en kille när man vaknar på morgonen får man väll ta dårå...

Förutom det är hon ju rätt slut i huvudet också, jag tror du hittar andra betydligt trevligare tjejer som är bra på att kn_lla....

Nu har jag inte sett programmet men vad roligt för Linda ifall programmets målsättning att hinna en livspartner till henne slår in. Håller tummarna för henne och någon av dessa småpojkar. :)

Jag tror hon e bra på kn_lla i alla fall! Det är huvudsaken. Sen att hon ser ut som en kille när man vaknar på morgonen får man väll ta dårå...

Doubt it. Hon skrev på ett kontrakt med Private för ett par år sedan, men klarade inte av det jobbet heller. Dessutom två barn senare.. Som att kasta in en falukorv i en gränd, typ.

Nu har jag inte sett programmet men vad roligt för Linda ifall programmets målsättning att hinna en livspartner till henne slår in. Håller tummarna för henne och någon av dessa småpojkar. :)

All lycka åt henni :krama

Hon skulle ju ut och röööja på någon turne...hum...bloggturne? Med blondinbella som bara är ca 20år yngre:näsblod

vem fan bryr sig om Linda Rosing, att folk tycker det är så intressant att diskutera hennen och tom slösar en eller nej förlåt TVÅ trådar på henne, my god!

Orka ödlsa energi på en människa som hon. Så som Markus skrev i brudar som kysser varandra tråden, thank god hojsäsongen snart är i gång igen!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg