Linda Rosing...

vem fan bryr sig om Linda Rosing, att folk tycker det är så intressant att diskutera hennen och tom slösar en eller nej förlåt TVÅ trådar på henne, my god!

Orka ödlsa energi på en människa som hon. Så som Markus skrev i brudar som kysser varandra tråden, thank god hojsäsongen snart är i gång igen!

Se där! du ödslade också bort din tid istället för att bara dissa tråden :D
Hojsäsongen innebär också ständiga problem med lättklädda damer i alldeles för små kläder :tummenupp :tuttar

Se där! du ödslade också bort din tid istället för att bara dissa tråden :D
Hojsäsongen innebär också ständiga problem med lättklädda damer i alldeles för små kläder :tummenupp :tuttar

jag ödslar inte tid på linda rosing, utan på tråden om henne. men jag skiter helt fulständigt i o vad hon gör.

alien4-20.jpg

Haha..tuttlisornas tuttlisa, vilket kronvrak :D

Egentligen är det ju en tragisk historia. Vad hon uppenbarligen inte har kapaciteten att förstå är att hela landet pekar finger och skrattar åt henne. Man kan ju nästan dagligen se i pressen hur hon i artiklarna förlöjligas mellan raderna. Men själv har hon tydligen uppfattningen att hon är populär och eftertraktad.. :D

Det är synd om barnen bara :( Jag läste någonstans för ett bra tag sedan att socialen hade för avsikt att omhänderta barnen, blev det inget av med det?

Jag tror hon e bra på kn_lla i alla fall! Det är huvudsaken. Sen att hon ser ut som en kille när man vaknar på morgonen får man väll ta dårå...

Jag alla har väll någon gång vaknat o ångrat vad man sett :D

Bra PR för grabbarna ifall de vill få sina 15 minuter och eventuellt någon yngre skank efter programmets slut.

Back