linda rosing har skrivit bok

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2983094 Jag hatar den människan så innerligt..

Varför måste media trycka henne i ansiktet på en som en sur gammal jävla tårta?
föratt de inte har nått val kanske?
för så fort linda tycker att hon gjort nått "smart" / råkat ut för nått hemskt / känner sig ouppmärksammad så ringer hon AB å lipar lite så att de sänder över en av sina "reportrar"
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Ja och om folk slutade titta på skiten kanske det skulle bli lite ordning i televisionen.

Folk klagar på att dom inte har tid.....tid att umgås med sina barn, tid att umgås med vänner, tid att bara vara, tid för välbefinnande.

Nää...för vad lägger dom tiden på. Att sitta klistrade vid TV:n och glo på jävla skit!!

TV:n= Tidstjuv! :fakta

//M

Edit: :felämne Men bara för att nämna ämnet, så vem fan vill läsa en bok som den där idiotfittan har skrivit. Är det intressant hur många ggr. hon har brejkat med vaktnissen..!!? Eller hur synd det är om henne som hamnade i stjärnglansen och fick sniffa koka. Äh...skaffa ett liv!!

Nä nu jewlar är Mad mad. :rofl
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Så mycket negativa känslor ni bär på. Linda är ju bara en tös som gud glömde när han delade ut begåvning. Låt henne ha sin stund i solen. Hon är snart glömd.... som tur e.
 

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Utanför Lund typ..
Hoj
GSX-R 750
Ja, för att uttrycka det milt så är hon ju inte den skarpaste kniven i lådan direkt. Men fan vad synd det är om hennes ungar, dom kan inte ha det lätt..
 

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Det e väll inget fel på att hon har skrivit en bok? Problemet ligger ju hos dom som faktiskt köper den.:va
 

-Freddy-

Guest
Folk klagar på att dom inte har tid.....tid att umgås med sina barn, tid att umgås med vänner, tid att bara vara, tid för välbefinnande.

Nää...för vad lägger dom tiden på. Att sitta klistrade vid TV:n och glo på jävla skit!!

TV:n= Tidstjuv! :fakta

Tur det finns datorer som man kan sitta vid istället, och slösa dyrbar tid som annars kunde gått till välbefinnande - genom att snacka skit om folk som slösar tid på skitsåpor. ;)
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Så mycket negativa känslor ni bär på. Linda är ju bara en tös som gud glömde när han delade ut begåvning. Låt henne ha sin stund i solen. Hon är snart glömd.... som tur e.

vart fan har du varit de senaste tusen(?) åren? av vad jag kommer ihåg så har den där "idiotfittan" som madhonda så milt uttryckte haft sitt fula tryne utsmetat över förstasidan sedan tidernas begynnelse ungefär.. iaf känns det så! :va

urk för henne och urk för alla som tycker att det är en god idé att ha med henne i medierna! :huvet
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2984061 Ja, för att uttrycka det milt så är hon ju inte den skarpaste kniven i lådan direkt. Men fan vad synd det är om hennes ungar, dom kan inte ha det lätt..
det är ju för ungarnas skull hon gjör allt så att de ska få det bra
 

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Ort
wd
Hoj
Ingen
Jag har gjort ett blädderhäfte med nakenbilder på mig själv. Jag säljer det för 100:-
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2987414 Jag tycker det finns mycket bättre saker att göra så att ens barn ska få det bra. Skaffa ett ordentligt jobb med en säker inkomst till exempel istället för att fjanta runt och leka kändis..
jag glömde [ironi] taggarna
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Appropå oönskad information...

Hur många har sett en löpsedel som beskriver Lindas förhållande till Fadde?

Hur många vet om hon just nu har ett förhållande med Fadde?

Hur många bryr sig det minsta?
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top