<micke>
#647, Supermoto S1.
- Gick med
- 20 Aug 2004
- Ort
- Blåsta
- Hoj
- Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Vad bör man använda för att limma fast "liggunderlag / race-sadel" med?
Rugga upp ytan på lacken något. Prima ytan på sadelmaterialet med lite lim och låta torka några minuter???
Rugga upp ytan på lacken något. Prima ytan på sadelmaterialet med lite lim och låta torka några minuter???