Limez mekskola

Får be om ursäkt igen, tappade lusten när Youtube inte vill ladda upp mitt klipp av någon anledning, har ett som är 18 min, kan hända att det blir en Torrent iaf.

Får be om ursäkt igen, tappade lusten när Youtube inte vill ladda upp mitt klipp av någon anledning, har ett som är 18 min, kan hända att det blir en Torrent iaf.

Testa vimeo om du vill. Ingen längdgräns. Som gratisprofil får man dock bara ladda upp max 500Mb/vecka, men det kanske räcker?

Gillar dina videos dom är ren underhållning :Bugar
Men jag tycker du ska dela upp filmen i 2 delar 18min är för min del kanske andras oxå lite för långt för ett avsnitt :)

Ska prova vimeo :tummenupp
Men har inte orken att dela upp det långa avsnittet i 2 delar så ni får "nöja" er med ett långt jävla del 9/säsong 2:):tummenupp:yoparty

Vimeo bråkar det med, får se om jag orkar ta tag i det..:huvet:näsblod

jag kommer vara en tankpad i mitt nästa liv:D

Nu var det länge sedan den sista lades upp. Kom igen Limez, get a grip!

Bra skit i vilket fall som, satt och kollade på klippen eftersom jag inte kunde sova. Tittade på dem med iPhonen i sängen. Fick några skrattanfall och väckte tjejen som tittade på mig förvånat, vafan gör du? (klockan var 02:00). Hahah.

Ha de gött

mvh /Aki

Last edited:
Hahahahahah så jävla roliga avsnitt !! :D Grymmt jobbat mera sådana här avsnitt tack :crash

Får väl se till att spela in lite nu när en motorrenovering är på gång i garaget :) Det jobbiga är väl bara att allt tar dubbelt så lång tid att göra när man ska hålla på att fixa med kameran och greja hela tiden :gnissla

Men det kommer mer denna vintern, jag lovar :yoparty:gnissla

Får väl se till att spela in lite nu när en motorrenovering är på gång i garaget :) Det jobbiga är väl bara att allt tar dubbelt så lång tid att göra när man ska hålla på att fixa med kameran och greja hela tiden :gnissla

Men det kommer mer denna vintern, jag lovar :yoparty:gnissla

Skaffa filmcrew, kanske någon praktikant? Se bara till att ha stativ så det inte skakar i kameran.

Må väl /Aki

Back