Limez mekskola

Har inte sett detta förut men kombinationen av handfasta, korrekta mekar-råd och total (sund) galenskap är ju underbar!

Börjar redigera nu, förhoppningsvis är filmen uppe i natt!

what happend?:va Eller menar du natten som är påväg?

Filmen blev rätt lång(Ca 18 min), och Youtube vill inte ha den :mad::huvet
Har provat att ändra format på den, så jag ska försöka ladda upp den nu:tummenupp

Edit: Ändrade format åt fel håll, klippet är numera 3,9 GB :gnissla:huvet
Får fortsätta att pilla med det imorgon:)

Ska du ha hembränningsskola i den här delen nu då? :fyllisar

Sånt håller inte jag på med! Det är ju olagligt!!!:näsblod:näsblod:rolleyes::fyllisar

underbara klipp :D, missat denna tråd med. vill ha mer!, ta bort förgasaren skulle vara najs med ;).

Vet inte om det skrivits tidigare i tråden men lägg upp filmen på en torrent istället för tuben. Du kan behålla kvalité och det går mycket snabbt att få ner filen.:Bugar

Det blir ingen torrent tyvärr.

Då försvinner enkelheten och tanken bakom min idé. Alla ska kunna se filmerna, och det ska bara vara att trycka på play så börjar filmen. Det finns många som inte vet hur man laddar hem en torrent, det låter otroligt, men det är sant.

Bildkvalitén i dessa filmer spelar inte så stor roll, men visst, nu när det är filmat med en kamera som faktiskt är gjord för att filma med så är det ju kul med lite kvalité:)

Sen försvinner ju min tanke med att göra en DVD och sälja om alla kan få tag på klippen i full kvalité på nätet:):gnissla Dock skulle ju extra-materialet vara exklusivt för DVDn:tungan
Men antagligen blir det väl så att någon köper DVDn när den är färdig och sedan slänger upp den på TPB, men då hoppas jag att ni väljer att sponsra en kreativt tänkande motorcyklist och köper filmen istället :):tummenupp

Det blir ingen torrent tyvärr.

Då försvinner enkelheten och tanken bakom min idé. Alla ska kunna se filmerna, och det ska bara vara att trycka på play så börjar filmen. Det finns många som inte vet hur man laddar hem en torrent, det låter otroligt, men det är sant.

Bildkvalitén i dessa filmer spelar inte så stor roll, men visst, nu när det är filmat med en kamera som faktiskt är gjord för att filma med så är det ju kul med lite kvalité:)

....

Kan du inte köra båda då och lägga upp en torrent och en film på tuben?

Back