Limez mekskola

Varför behöver du 20 veckors praktik !!????:va Du verkar kunna allt.

Limez kan allt om Jamaha, nu ska han bli bäst på Hynda med :tummenupp
Där får han lära sig nya trick, som oljelampor som INTE lyser hela tiden, hojar med enkelsving, vart ska man sätta depåstödet då samt att det finns nåt som heter bränslekran istället för reservknapp. Kommer bli fullt upp för lille Limez :yoparty

Limez kan allt om Jamaha, nu ska han bli bäst på Hynda med :tummenupp
Där får han lära sig nya trick, som oljelampor som INTE lyser hela tiden, hojar med enkelsving, vart ska man sätta depåstödet då samt att det finns nåt som heter bränslekran istället för reservknapp. Kommer bli fullt upp för lille Limez :yoparty
Nja.
Hondamek består av att putsa kåpglas och tillse att bensin finns i tillräcklig mängd.

:tummenupp Jag håller med .... håll oss lite på halster. Nu har det gått lite för fort fram, hinner inte riktigt med av alla avsnitt och all information som du ger till oss. man måste kunna smälta/lära sig det också. :) Tack för tipsen till sido stödet det skulle man veta för ett par veckor sen innan olyckan var framme:D .
Ska du göra nya filmer om Honda?? bara undrar, en del av det som du har lärt ut till oss stämer inte eller ser inte likadant ut. Vad är tankpad till för nytta ??:va
Annars är det härliga lektioner som du försöker ge till oss, Fortsätt med det.:Rockbanan

Hoppas du får lära dig av HondaCenter att kedjor med fördel smörjes från insidan på din 20 veckor långa praktik. ;)
Lycka till!

Jag har alltid smörjt från utsidan och har aldrig haft några problem:tummenupp
Smörjer man tillräckligt mycket så rinner det in till insidan också:tummenupp :)

Insåg när jag tänkte efter att jag inte alls brukar göra så som i filmen på den biten:va Jag sprutar alltid på insidan! Neråt så att säga:)

Stämmer min "de ja vu" kännsla så kommer det en kommentar ifrån en speciell medlemm på detta

Varför behöver du 20 veckors praktik !!????:va Du verkar kunna allt.

Skolan som bestämmer:tummenupp Jag är iaf. nöjd:yoparty
Och som sagt, måste lära mig lite Honda också:tummenupp

Last edited:
Härligt härligt... Ser fram emot de resterande delarna av denna eminenta serie av mek-filmer!!

//Magnus

Jag förstår fortfarande inte!!1

Den hära träbiten i första avsnittet?! Vilket träslag? :confused: :va

Finns det något som kan göra att du ändrar dig? Jag tycker att du var stjärnan å den där andra pajasen mest var mer som utfyllnad. :D

Om Limez ställer in en back kall pilsner i garaget.. då kanske PJ kommer på andra tankar? :rolleyes:

PJ = PraktikantJäveln

Limez, kan du inte be om att låna Zarrells hoj o vissa hur man bygger en 12:a, som association till Zarrells stuntskola:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...