Limez mekskola

Där jag jobbade kallade man sist in för "någon annan".

Sen blev det alltid: "Det får någon annan göra..."

Om Limez ställer in en back kall pilsner i garaget.. då kanske PJ kommer på andra tankar? :rolleyes:

PJ = PraktikantJäveln

Krillan dricker inte pilsner han är en CF:tummenupp :D :rolleyes: :flåt

PJ =CiderFjolla

Limez, kan du inte be om att låna Zarrells hoj o vissa hur man bygger en 12:a, som association till Zarrells stuntskola:rolleyes:

Hade varit fett dö, får vänta på svetsen först:tummenupp

Last edited:
När kommer nästa avsnitt? Så att man kan börja och räkna minuter!

Underbart att man har likadan hoj som dig, nu lär man sig allt om den och slipper oroa sig:tummenupp.
Tack vare dig slapp jag borra hål i tanken och använda en champagnekork som lock när nyckeln bråkade.
Bra underhållning...ser fram emot kommande delar.

Underbart att man har likadan hoj som dig, nu lär man sig allt om den och slipper oroa sig:tummenupp.
Tack vare dig slapp jag borra hål i tanken och använda en champagnekork som lock när nyckeln bråkade.
Bra underhållning...ser fram emot kommande delar.

:) Att vi sedan även är medlemmar i samma klubb gör ju inte saken sämre:tummenupp

HAHAHAHAHAHA jag har missat detta.

emil du är fan inte klok:rofl

jag ska ställa ventilerna på husan inom kort, får jag vara gäst i programet?:yoparty

Edit. jag orkade bara läsa första sidan, du kanske har rivit ner hela din hoj redan, va vet jag:D

Nja hans Jullov tog slut så nuför tiden ligger de mest och hånglar i garaget......han o prao eleven alltså :D

Cheyerna är prio 1 :D

Precis:tummenupp :tuttar

:gnissla
Nja hans Jullov tog slut så nuför tiden ligger de mest och hånglar i garaget......han o prao eleven alltså :D

Nja, konstigt nog så har Krillan inte kommit tillbaka sedan jag gjorde bort honom för hela SH så inget hångel blire här inte:näsblod :huvet

HAHAHAHAHAHA jag har missat detta.

emil du är fan inte klok:rofl

jag ska ställa ventilerna på husan inom kort, får jag vara gäst i programet?:yoparty

Edit. jag orkade bara läsa första sidan, du kanske har rivit ner hela din hoj redan, va vet jag:D

Alla delar finns i inlägg ett, så en ventiljustering är välkommen:tummenupp

Nu har det gått för långt tid mellan lektionerna.När kommer nästa.......????

Grymt sköna filmer! Kollade även Zarell-filmerna och även dom var sköna. Bra jobbat :tummenupp Ser fram emot fler!

Här är det ultimata programmet för dig som vill spara alla roliga och lärorika filmer du ser på Youtube!:tummenupp

http://www.tubetilla.com/downloads/

1. Kopiera en Youtube länk.
  2. Klistra in där det står "Video URL"
  3. Klicka på "Hämta Video"
  4. Välj namn på filmen vid "Spara Som"
  5. Klicka på vilket filformat du vill ha filen i under "Konvertera Video"

pro-ss.gif

Back