Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zana skrev:har handen i ett vatten/isbad...
vågar jag bryta tillbaka det själv?
aj som fan säger jag...![]()
willey skrev:dra till backa det så fort du kan annas bli det som mitt lillfinger.
ja ja det är jätte bra bara att det är lite jobbigt för mc-hanskar bruka skava lite på fingret inan man har kört in dom.ZejtaN skrev:ser ju bra ut det där![]()
![]()
UrbanTiger skrev:Dirch en hela Vodka efteråt![]()
Får man fråga hur du lyckades ta den första bilden?Zana skrev:gissa vilken hand...
Ja, det gör ont...![]()
UrbanTiger skrev:Skitsnack![]()
Du har haft påhälsning av Don Calzone och Vito Vinegretti. Dom gav dig ett varningens finger![]()
Nästa steg är ett hästhuvud i sängen när du vaknar sen är du död![]()
Är det inte lika bra att lämna tillbaka dom där porr-DVD:erna eller betala för dom.
Tjena, fingrar tar lang tid innan de kanns ratt igen. Jag skulle rakna med att det tar ca 5 6 veckor innan det borjar kannas battre, men det e ju bra att du anvander handen (sjukgympaZana skrev:Haha, fan får du allt ifrån pysen...
Hoppas din "källa" aldrig sinar...
Nån som vet ung. hur lång tid det tar för ben att växa ihop? vill ju ut igen, men vill inte belasta i onödan innan skiten sitter ihop igen...![]()
) De borde ha berattat allt for dig pa sjukan. PM'a om du vill. Urban Tiger e LEGEND !! 
Zana skrev:Bromsade omkull med cykel. ...tror jag tappade fästet med framhjulet, men vurpan var jävligt töntig. måste bara varit så att lillfingret brutits bakåt eller nåt när jag försökte ta emot mig...

Zana skrev:har handen i ett vatten/isbad...
vågar jag bryta tillbaka det själv?
aj som fan säger jag...![]()

Mavve skrev:Har inte jag lärt dig vad som verkligen är AJ SOM FAN eller vad som är tjejbölerier?
Böj tillbaka det o va en man nu mister Zana![]()
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |