lillfingret sitter ur led, helt snett...

UrbanTiger skrev:
Visst kan du använda vänsterhanden istället :tummenupp Känns som om det är någon annan som gör det åt en :tungan

Ja, men det är bara det att vänstern inte har upptränade långdistansmuskler. Man når aldrig riktigt hela vägen, ända fram lixom... Men jag antar att muskler utvecklas efter ett par dagar. :tungan

UrbanTiger skrev:
Visst kan du använda vänsterhanden istället :tummenupp Känns som om det är någon annan som gör det åt en :tungan

Själv får jag inte in rätta knycket men det vore kanske nånting att lära sig så man kan surfa på internet medans :rolleyes:

Zana skrev:
Nursey: 5-6 veckor? Vaaaa!! Helt otroligt, nääää... Jag skulle bara gå med gips i 3v, sen kan man väl använda övriga handen iallafall? Jag måste tillbaks till jobbet! :(

Gipset tas av men fingret kommer vara omt och stelt ett tag efter. Men det gar nog bra anda, som grabbarna sade, det kanske kanns som det e nagon annan som gor det hahaha
Det blir nog bra hursom helst
Kram

Zana skrev:
...lite pinsamt är det... speciellt eftersom hela underarmen är gipsad... känns som overkill?

Fick också "hela underarmen" gipsad. När jag var på jobbet och visade upp mig, skrev en av tjejerna "Klant" på gipset. :brinnerup

Okey... Måste bara säga att återbesök á 260 spänn, plus 100 om dom måste röntga känns lite trist... Nästan 400 spänn för att höra att det ser bra ut??

Det känns super, inte ont alls. Och det ligger exakt i samma läge som när det blev gipsat med alu-skena...

Fan, sen kostar det väl att få skiten borttagen, för det får man väl inte göra själv? Satans jävla peerkeelee...

Lägg av nu va - ta en panodil o svälj den med en 12a wiskey o sen drar du fingret rätt o låter det läka.

Bra va? :)

UrbanTiger skrev:
Lyssna på mej nu, fritidsförsäkring :fakta
Annars kan det ju hända att du ramlade när du skulle cykla till jobbet och då gäller företagets försäkring och du ska få tillbaka vare enda krona. Det var väl så det gick till, LR :gnissla

Jaha, ett försäkringbedrägeri!? Lika bra att få hojen "stulen" också när man ändå är igång.

Nu ja pli syr.. :mad:

Haha, vadå för jävla försäkring. Du menar att jag från staten har rätt till ersättning för att jag är så jävla klantig?

Hmm, where do I sign... :)

Me cee pöjkarna pråkar sig mi varantra...

kramas nu, seså!

Hehe, okey... Det var påväg till gymmet, så inget jobb inte...

Men jag skippar nog ersättning för min bagatellartade fraktur. Lägger tipset på minnet dock, för senare tillfällen... ;)

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back