Yo!
Tutan började låta konstigt. Segt kanske man kan beskriva ljudet som. Snart efteråt la den av helt. Likaså blinkare och helljus.
Kan det vara så att likriktaren är kaputt? Kan man isf lösa det på nåt annat sätt, tex ELFA?
Hade varit perfekt att kunna börja tuta på alla slöa trafikanter igen
(Det gäller en KTM 660 -04)
Tacksam för svar!
Tutan började låta konstigt. Segt kanske man kan beskriva ljudet som. Snart efteråt la den av helt. Likaså blinkare och helljus.
Kan det vara så att likriktaren är kaputt? Kan man isf lösa det på nåt annat sätt, tex ELFA?
Hade varit perfekt att kunna börja tuta på alla slöa trafikanter igen
(Det gäller en KTM 660 -04)
Tacksam för svar!
