Liggtråden 2009

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Det är helt enkelt tid för en :liggaH tråd. Vill man :borra dIrEcT så är det här tråden för dig. När man legat med någon så lägger man in dom i en personlig lista. Efter personens nick skriver man vilken könssjukdom man fått av just det ligget.

På det viset kan alla se till att samla så många könssjukdomar som möjligt. :rolleyes::D

Snabbast till 20 vinner!:banana

Det är bara här på SH som en sånn här tråd kan startas...VARFÖR är jag INTE förvånad...:näsblod

Hoppas du inte menar 20 olika sjukdomar.

Kanske ett poängsystem vore bra. En simpel klamydia är ju inte så svårt att fixa. Borde bara ge en poäng. Gonorré är ju lite vassare, 5 poäng? Syfilis får man nog jobba hårt för, kanske en 10-poängare o s v

Sätt upp mig på listan då, men bara engångsligg, inget jäla trams med förhållanden hit och dit, bara bortamatcher, och jag sover inte på fläcken, antingen den torra sidan eller så går jag hem då jag är klar!

istället för att skriva vem man :ligga?at med så kan man ju önska vem man vill :ligga? med. :tummenupp

Är inte det Dejting på SH-tråden är till för? Det här blir mer som en uppföljning på den.

nej, här är det ligga direckkkkt. dejting tråden är bara massa blahablaha.

68416045.wGDPMlLK.popcorn.gif

(Börjar lugnt här som vanligt.. roligare att ta upp diskussionen när det har utformat sig åt något håll)

Last edited:
Det är bara här på SH som en sånn här tråd kan startas...VARFÖR är jag INTE förvånad...:näsblod

Inte? Du borde vara förvånad. En typisk februaritråd som startas i Juli?! :va

Aha, nu vet jag! TS har blivit av med kortet! :fakta

äh vad folk gnäller. Är väll många som blir glada för den här tråden? Vare sig det är för att få något(:rolleyes:), få höra skvaller eller bara bli road.

Är inte det Dejting på SH-tråden är till för? Det här blir mer som en uppföljning på den.

Den här tråden är för män. Vi som inte är några mammisar som uppvaktar med blommor och annan vegan-skit. Vi utstrålar en skönhet som fruntimmer faller för och får ligga på studs.

Jag vill ligga med Ellen Page. Finns hon på SH?

Rättelse: Jag vill älska med Ellen Page. :kär

:D Eddie Murphy:

"Yes, I fucked her... I make love to you."

Last edited:
Happ ska vi sätta fart på brasan så vi kommer någonvart? Ingen tid att förlora! :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg