Liggtråden 2009

Vi kan ha ett poängsystem baserat på könssjukdomar, snygghet, alkoholpåverkningsgrad av offret och sig själv, ålder, hur mycket pengar man spenderade och andra kringstående faktorer.
Fan va kul! :yoparty

Självfallet har jag gjort det, men jag är av den duktiga sorten som skyddar mig och tar väl hand om mig själv...

Jag rangordnar inte könssjukdomar, allt är ett rent helvete i mina ögon då chansen att kunna få barn minskar då man blir utsatt för ngt sådant!

Och ja jag vill ha barn, därför är jag försiktig.

Det är ju bra! verkar vara lättare sagt än gjort :va

för vissa:glömdet

Last edited:
Vad skulle vara det negativa i det?!

antar att du är rätt ung när du skriver som du skriver.
klart man inte vill ha barn när man är mellan 18-25 år när man är som mest odödlig och vill leva loppan.
när du kommer upp i runt 30 så kanske du tänker annorlunda.
vet många som inte har barn och känner en fruktansvärd tomhet utan barn och skulle man råka på en könssjukdom och straffet blir att man inte kan få barn skulle nog i mina och många andras ögon vara katastrofal.

Jag känner mig skyldig till företeelsen "ligga". Jag kan ha varit den som återinförde det mer rumsrena ordet för samlag 03-04 då Jag använde det som svepskäl till oförsvarbara saker som pastel/neonpalett på kåpor, mm. Till en början var det just att folk inte säger ligga eller då i alla fall inte hade gjort det på 10-20 år vilket gav ordet en finess. Jag och en god vän använde ordet frekvent efterföljandes av hoande skratt och smittade sig in på SH runt 04-05 någon gång.

I dag syns ordet på var och var annans SH-tröja, citat i folks profiler, mm och kan mycket väl komma att bli ordet som ligger till grund för AI och mänsklighetens undergång.

Jag och kompisen kom för några veckor i kapp en hoj på essingeleden, bakpå vilken en tjej sitter med "Ligga? -blinka blått" på ryggen. Skammen sköljde över mig som en svinpest och Jag kände att detta kan inte fortsätta utan repressalier.

Till alla er som Jag respekterar i OT. Förlåt för min inblandning i Ragnarök. Jag hade ingen aning, var ung och oförstående.

Jag känner mig skyldig till företeelsen "ligga". Jag kan ha varit den som återinförde det mer rumsrena ordet för samlag 03-04 då Jag använde det som svepskäl till oförsvarbara saker som pastel/neonpalett på kåpor, mm. Till en början var det just att folk inte säger ligga eller då i alla fall inte hade gjort det på 10-20 år vilket gav ordet en finess. Jag och en god vän använde ordet frekvent efterföljandes av hoande skratt och smittade sig in på SH runt 04-05 någon gång.

I dag syns ordet på var och var annans SH-tröja, citat i folks profiler, mm och kan mycket väl komma att bli ordet som ligger till grund för AI och mänsklighetens undergång.

Jag och kompisen kom för några veckor i kapp en hoj på essingeleden, bakpå vilken en tjej sitter med "Ligga? -blinka blått" på ryggen. Skammen sköljde över mig som en svinpest och Jag kände att detta kan inte fortsätta utan repressalier.

Till alla er som Jag respekterar i OT. Förlåt för min inblandning i Ragnarök. Jag hade ingen aning, var ung och oförstående.

Jag själv har knappt använt uttrycket ":Ligga" alls, kanske 1.. max 2 gånger. Men jag förstår ändå inte varför du tycker det är så hemskt. Det är ju inte så många som har tröjor som det står töntiga grejer som att "blinka med blåljusen om du vill ligga". Men de som gör de är ju ändå rätt omogna.

Men jag tycker ändå hela ":Ligga" grejen har blivit som en del av SH.. Och varje gång man ser ordet någonstans, som tex IKEA reklamen, så kommer man och tänka på SH; köra hoj, de sköna människorna här, roliga citat, roliga trådar och diskussioner och konversationer man haft med folk här:)

Det är något jag tycker du kan vara stolt över! Du har kommit på en liten del av vad man förknippar SH med! Varje gång jag ser, hör eller tänker på det ordet brukar jag i alla fall börja lé:tummenupp

Var ett bra exempel på hur det ska användas istället för att vara bitter och klaga på att folk använder det fel, för så som allt annat i livet kan man bruka och missbruka.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg