Jag känner mig skyldig till företeelsen "ligga". Jag kan ha varit den som återinförde det mer rumsrena ordet för samlag 03-04 då Jag använde det som svepskäl till oförsvarbara saker som pastel/neonpalett på kåpor, mm. Till en början var det just att folk inte säger ligga eller då i alla fall inte hade gjort det på 10-20 år vilket gav ordet en finess. Jag och en god vän använde ordet frekvent efterföljandes av hoande skratt och smittade sig in på SH runt 04-05 någon gång.
I dag syns ordet på var och var annans SH-tröja, citat i folks profiler, mm och kan mycket väl komma att bli ordet som ligger till grund för AI och mänsklighetens undergång.
Jag och kompisen kom för några veckor i kapp en hoj på essingeleden, bakpå vilken en tjej sitter med "Ligga? -blinka blått" på ryggen. Skammen sköljde över mig som en svinpest och Jag kände att detta kan inte fortsätta utan repressalier.
Till alla er som Jag respekterar i OT. Förlåt för min inblandning i Ragnarök. Jag hade ingen aning, var ung och oförstående.