Liggställe på Södermalm?

Det man inte vet har man ju inte ont av!

...fast jag är ju inte ute i svängen, jag är ju stadgad..

Mest ville jag nog bara gnugga in det i ansitket på alla andra sunkhaksbesökare att de troligen bara ärver i rakt nedstigande led från dig och det du förbrukat..:D

Se mig som en testpilot som utan tvivel går in och ser till att allt är som det ska för er övriga.

Allvarligt så börjar det bli rätt spännande att hänga på kvarnen av den anledningen. Där av denna förfrågan om nya vattenhål där man kan slippa folk som söker upp en och säger att "du måste ta ditt ansvar nu, lille albin är snart 2 år!" Eller att råka ut för en intervention där alla cheyerna man träffad radat upp sig i rummet innan toaletterna och låter en ställas till svars.

Last edited:
Där av denna förfrågan om nya vattenhål där man kan slippa folk som söker upp en och säger att "du måste ta ditt ansvar nu, lille albin är snart 2 år!" Eller att råka ut för en tinervention där alla cheyerna man träffad radat upp sig i rummet innan toaletterna och låter en ställas till svars.

Det är ju bara en tidsfråga innan Måns Herngren & Hannes Holm gör en rulle om dig! :hihi

Mest ville jag nog bara gnugga in det i ansitket på alla andra sunkhaksbesökare att de troligen bara ärver i rakt nedstigande led från dig och det du förbrukat..:D

Det är lugnt, jag ska ändå inte vara på de fula brudarna.

Det är ju bara en tidsfråga innan Måns Herngren & Hannes Holm gör en rulle om dig! :hihi

Du måste kirra stavningen på intervention i mitt citat! Annars kan du få mig att framstå som en dålig människa:mad:

Det är lugnt, jag ska ändå inte vara på de fula brudarna.

Åjo. Jag kan presentera dig för några gulkorn.

"Här är Gunilla, lite svampig här och där men hon e snäll och vig som fan. Här har du Åsa 74 pannor, henne får man smyga sig på som en manlig giftspindel. ser du de där ridlåren? Just det, dom kan "knäppa dig som en lus" (citat ur Åshöjdens BK)"

Last edited:
Mest på götgatan. Planka 119 spänn och öl för 19. Perfekt. :tummenupp

Ölen är ta mig i fan värdelös där. Garanterat folköl som serveras som starköl. Efter 7 öl ska man känna ngt. Nästa gång får det bli Carmen eller Kellys. :mad:

Ölen är ta mig i fan värdelös där. Garanterat folköl som serveras som starköl. Efter 7 öl ska man känna ngt. Nästa gång får det bli Carmen eller Kellys. :mad:

Vid närmare eftertanke måste jag säga att ölen tog sämre än den borde... Min första tanke var att ölen landade på en stadig grund av bearnaise och pomme duchesse men frågan är om jag inte borde blivit lite bladigare efter fem öl än jag blev oavsett maten...

Jag tycker det är bra. "old trusty folköl" får en att känna sig macho. När man däremot efter 4 mariestad på söderkällaren berättar EXAKKT hur allt ligget till här i världen för någon stackare som sitter och väntar på att sitt sälskap återkommer från toaletten så är det illa.

*/ ?>
Back