Liggställe på Södermalm?

På Mest blev jag matförgiftad, på Gröne Jägaren sjukt packad bara!!!

Och det var inte gammal klassisk vinterkräksjuka eller något?! Vid matförgiftning brukar ju väldigt många bli sjuka samtidigt...

....men å andra sidan är det skitsmma för jag ska ha planka å billig bärs. :yoparty

...ut ska det ju ändå till slut på ett eller annat sätt.

Upplysningsvis var vi många som alla blev sjuka inom en väldigt kort tidsperiod efter matintaget, så nej inget annat än en hederlig matförgiftning.

Teens är som förra årets MotoGP champ, en besvikelse..

Ställ istället gylfen mot Gondolen! :tummenupp
Mycke 30+'are där som helst vill ligga INNAN ni ska ut & festa. Så först går du dit på en after-work & tar med dig någon (oftast iaf, inte mycke Haningetrash på Gondolen) snygg chey hem.. Ligger lite, sen duschar du & går på förfest och börjar spana efter nästa ragg...

Nu har det här, som vanligt, aldrig inträffat för brevskivaren. Men hört rykten om att det ska vara så.. Tydligen rätt ofta..

Mycke 30+'are där som helst vill ligga INNAN ni ska ut & festa. Så först går du dit på en after-work & tar med dig någon (oftast iaf, inte mycke Haningetrash på Gondolen) snygg chey hem.. Ligger lite, sen duschar du & går på förfest och börjar spana efter nästa ragg...

Nu har det här, som vanligt, aldrig inträffat för brevskivaren. Men hört rykten om att det ska vara så.. Tydligen rätt ofta..

:hihi

Då är ju gondolen bättre. Där är man lammkött och får "kicki, bettan, lotta, ancha" som har tjejernas ute efter sig som et stråk.

Det Jag vill ha är ett blivande stammishak på södermalm.

Då är ju gondolen bättre. Där är man lammkött och får "kicki, bettan, lotta, ancha" som har tjejernas ute efter sig som et stråk.

Det Jag vill ha är ett blivande stammishak på södermalm.

Finns inte carmen kvar? De va ju ett hak.

Sunkhak nära centralen, vad är det för fel på jensens böfhus? Har visserligen aldrig ätit där, men verkar vara bra med käk.. =)

Suck, 22år haft förhållande i 5år.. inte mkt köttmarknad för mig inte. :(

Sunkhak nära centralen, vad är det för fel på jensens böfhus? Har visserligen aldrig ätit där, men verkar vara bra med käk.. =)

Suck, 22år haft förhållande i 5år.. inte mkt köttmarknad för mig inte. :(
23år och typ aldrig haft förhållande.
Ingen köttmarknad här heller...:(

Va då får inte ni ligga på kvarnen?

...jag har låst in alla teensen i min källare!!:tummenupp

..........skojar han eller :va

Skojar Jag? njae. Ligga mejks ze world gå rawnd ya nåw. Klart 1:st focus mer ligger (kommer inte ifrån det där ordet:mad: ) mer på att hitta ett favvostammishak men default settings är instälda på att leta ett ställe med cheyer framför fo-bollshulliganer och äldre karlar som inte kvalar in för en leverdonation.

...besudlat, var ordet du sökte! :mattias

:häradsbetäckarsmiley

Du menar på att ett intermetso med mina genitalier inte är något vackert man kan berätta för barnbarnen utan något att skämmas över?:va
Dom ska vara ytterst tacksamma att ha mött denna ödmjuka människa i dimmiga äventyr sena nätter.

Last edited:
Du menar på att ett intermetso med mina genitalier inte är något vackert man kan berätta för barnbarnen utan något att skämmas över?:va
Dom ska vara ytterst tacksamma att ha mött denna ödmjuka människa i dimmiga äventyr sena nätter.

Syftade snarare på att man inte längre kan besöka kvarnen utan att riskera att bli sloppy second... :mad:

För det trodde du innan?!....

Det man inte vet har man ju inte ont av!

...fast jag är ju inte ute i svängen, jag är ju stadgad..

Mest ville jag nog bara gnugga in det i ansitket på alla andra sunkhaksbesökare att de troligen bara ärver i rakt nedstigande led från dig och det du förbrukat..:D

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back