:ligga?-tråden

Mja beror på hur man ser det. :)

Det är power yoga och då skrynklar man ihop sig på massa trefliga sätt samtidigt som hjärnan fokuserar på ingenting förutom andning och övningarna. Man lägger hakan i sina fötter osådär. :rolleyes:
Det där låter bra att kunna göra. Ibland är det fan omöjligt att komma i skinnstället utan att hålla på att nästan bryta armar och ben.

Behövs inte, stannar man i den här tråden lär man vara fullärd i manlig vetenskap om kvinnor inom några dagar - finns ingen anledning att gå till något annat lärosäte! De vet mer om vad vi vill ha än vi själva. Bara att inse fakta! :fakta]

Du har faktiskt rätt ! Jag har inte varit här så länge men lärt mig mycket redan ! :brynad
Även om kvinnor ! :rodnar

Behövs inte, stannar man i den här tråden lär man vara fullärd i manlig vetenskap om kvinnor inom några dagar - finns ingen anledning att gå till något annat lärosäte! De vet mer om vad vi vill ha än vi själva. Bara att inse fakta! :fakta]

Du har faktiskt rätt ! Jag har inte varit här så länge men lärt mig mycket redan ! :brynad
Även om kvinnor ! :rodnar

:tuttar

Hmm jag är tjej....(senast jag tittade efter)....kör hoj....får jag :ligga?:tuttar:krama

Bara om du är fotomodell,står i bardisken med pilotbrillor,keps och seglarjacka och har en pappa bakom med
en årslön (av en arbetares livslön) som har ett omedelbart spaljskonto bara för att göra dotter lycklig med killen som är 20 år äldre.

Då kan man lyckas.

Men då får du fan vara söt:fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey