:ligga?-tråden

Mja beror på hur man ser det. :)

Det är power yoga och då skrynklar man ihop sig på massa trefliga sätt samtidigt som hjärnan fokuserar på ingenting förutom andning och övningarna. Man lägger hakan i sina fötter osådär. :rolleyes:
Det där låter bra att kunna göra. Ibland är det fan omöjligt att komma i skinnstället utan att hålla på att nästan bryta armar och ben.

Behövs inte, stannar man i den här tråden lär man vara fullärd i manlig vetenskap om kvinnor inom några dagar - finns ingen anledning att gå till något annat lärosäte! De vet mer om vad vi vill ha än vi själva. Bara att inse fakta! :fakta]

Du har faktiskt rätt ! Jag har inte varit här så länge men lärt mig mycket redan ! :brynad
Även om kvinnor ! :rodnar

Behövs inte, stannar man i den här tråden lär man vara fullärd i manlig vetenskap om kvinnor inom några dagar - finns ingen anledning att gå till något annat lärosäte! De vet mer om vad vi vill ha än vi själva. Bara att inse fakta! :fakta]

Du har faktiskt rätt ! Jag har inte varit här så länge men lärt mig mycket redan ! :brynad
Även om kvinnor ! :rodnar

:tuttar

Hmm jag är tjej....(senast jag tittade efter)....kör hoj....får jag :ligga?:tuttar:krama

Bara om du är fotomodell,står i bardisken med pilotbrillor,keps och seglarjacka och har en pappa bakom med
en årslön (av en arbetares livslön) som har ett omedelbart spaljskonto bara för att göra dotter lycklig med killen som är 20 år äldre.

Då kan man lyckas.

Men då får du fan vara söt:fakta

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa