Superbike på eurosport är inte dumt heller
Det var du som körde om mig i förrgår Nordis va??
Japp det var jag som pasera lungt å städat

Vi vet att du saknar våra turer, är det inte dax att skaffa ny hoj snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Superbike på eurosport är inte dumt heller
Det var du som körde om mig i förrgår Nordis va??
hej snacka om att bliröv! ullad bänka hojen idag sagd motorefekt 172 bänkad på bakhjulet 144,48 å man förlorar ca 10 från motor till hjul.kasst. med box mappning till 160 på bakhlulet 10000 kr frågan är bara om det är värt det för dom går ju som raketer, det som retar mej är att honda ljuger.för det var samma på alla dom här 1000 rr
hej snacka om att bliröv! ullad bänka hojen idag sagd motorefekt 172 bänkad på bakhjulet 144,48 å man förlorar ca 10 från motor till hjul.kasst. med box mappning till 160 på bakhlulet 10000 kr frågan är bara om det är värt det för dom går ju som raketer, det som retar mej är att honda ljuger.för det var samma på alla dom här 1000 rr
hej på er , vi får kolla vädret på fredag efter jobbetom vi ska åka på lördag. till bike å ev gbg. skriver ut tid och samlings plats här på fre.
hej på er , vi får kolla vädret på fredag efter jobbetom vi ska åka på lördag. till bike å ev gbg. skriver ut tid och samlings plats här på fre.
Tja! Jag kan nog inte åka med till gbg och bike då jag skall ner till öl-mässani gbg på fredag men jag antar att ni inte lider med mig om jag inte kan åka så ni får ha det skoj utan mig hur det nu ska gå.
![]()
ja hur ska det gå,åka hoj hela lördagen, sen åka till anderstorp hela söndagen å kolla erfTja! Jag kan nog inte åka med till gbg och bike då jag skall ner till öl-mässani gbg på fredag men jag antar att ni inte lider med mig om jag inte kan åka så ni får ha det skoj utan mig hur det nu ska gå.
![]()
Hej alla som vill åka med till bike, så samlas vi på mc donalds 1000. om temp är över 6 grader å inget regn eller snö,tankade å klara,jag tar bara bike inget gbg .alla är välkommna , det är ju roligt att träffa nytt folkoch kul att åka fler ihop. syns i morgon.
Så du tänker inte åka om det är 5 grader o mulet eller
Jag är sugen på att dra till hisingen efteråt, hoppas det är fler som hänger på och provkör lite goa hojar![]()
gött med lite folk blir nog en fin tur idag
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten