Lidköping

Fullt ös

Då var vårens första full farts pass avklarat!! ja o roger smiskade ut till spiken!! :yoparty:yoparty:yoparty

Hoppas på många lisch bor i väring imorn om det blir fint väder!!:cool:

:bananajaha nu är det dags ikväll losail i qatar:tummenupp är det nån som kommer hit:tummenupp,jag tror stoner vinner ikväll.:yoparty

:bananajaha nu är det dags ikväll losail i qatar:tummenupp är det nån som kommer hit:tummenupp,jag tror stoner vinner ikväll.:yoparty

Tja roger
Jag skulle gärna kommit men trodde du sköja, jag har nu fått ihop gamla härket, snart årets premiär körning. Det blir säkert regn i 10 veckor nu.
ha de bra
ps när går nästa rejs.
danne

Så där ja pojkar nu har jag varit och luftat r6:an en sväng det var gött att få ta den första turen för i år.:yoparty
När jag kom tillbaka till garaget och kolla över hojen så upptäckte jag att bromslyset inte funka på frambromsen:huvet men felet var ganska lättlagat, bromsljuskontakten var inte monterad och jag hittade ingen på hyllan så fz6:an fick agera donator. :D:D
Ibland är det bra att ha många leksaker av samma märke.

Tja Fahlgren roger han svara före mig!
Du ska inte anmäla dig till smc dem 30/4 du har väl bara ett steg kvar nu?

Tja Nordis
Nja jag har 2 steg kvar men det kanske vore nått lr den 2 maj. ska kolla kalendern och ekonomin. vi får ta en sväng nån da, jag åkte första igår kväll sååååååå göööööött.
ha de
fahlgren

Tja Nordis
Nja jag har 2 steg kvar men det kanske vore nått lr den 2 maj. ska kolla kalendern och ekonomin. vi får ta en sväng nån da, jag åkte första igår kväll sååååååå göööööött.
ha de
fahlgren

Jasså på de viset jag ska gå steg 3 i snabbgrupp den 30/4 så jag tycker att du gött kan hänga på.:D:D:D

idag åker vi från st1 vid gummicentralen kl 17:30 för er som vill hänga på !!!

Rageus
Roger
Odén
Nordis

soppa torsk!!

Tjenare!! Igår var vi fyra tokar som blåste runt i skaraborg med våra plast raketer! riktigt skönt att våren har anlänt! rutten gick över kvänum,larv.vedum,herrjjunga,floby,falköping,skara med ett lite stopp mellan skara o vinninga för att min hoj varit lite väl sugen på soppa:va
Annars en riktigt rolig sväng!!:tummenupp

Tjenare!! Igår var vi fyra tokar som blåste runt i skaraborg med våra plast raketer! riktigt skönt att våren har anlänt! rutten gick över kvänum,larv.vedum,herrjjunga,floby,falköping,skara med ett lite stopp mellan skara o vinninga för att min hoj varit lite väl sugen på soppa:va
Annars en riktigt rolig sväng!!:tummenupp

Tja det lät riktigt gött.
Nästa gång ska jag åka med, fan ochså suuuuuuuuggeeeeeeennnnnn.
:huvet:huvet:huvet

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!