Lidköping

Fullt ös

Då var vårens första full farts pass avklarat!! ja o roger smiskade ut till spiken!! :yoparty:yoparty:yoparty

Hoppas på många lisch bor i väring imorn om det blir fint väder!!:cool:

:bananajaha nu är det dags ikväll losail i qatar:tummenupp är det nån som kommer hit:tummenupp,jag tror stoner vinner ikväll.:yoparty

:bananajaha nu är det dags ikväll losail i qatar:tummenupp är det nån som kommer hit:tummenupp,jag tror stoner vinner ikväll.:yoparty

Tja roger
Jag skulle gärna kommit men trodde du sköja, jag har nu fått ihop gamla härket, snart årets premiär körning. Det blir säkert regn i 10 veckor nu.
ha de bra
ps när går nästa rejs.
danne

Så där ja pojkar nu har jag varit och luftat r6:an en sväng det var gött att få ta den första turen för i år.:yoparty
När jag kom tillbaka till garaget och kolla över hojen så upptäckte jag att bromslyset inte funka på frambromsen:huvet men felet var ganska lättlagat, bromsljuskontakten var inte monterad och jag hittade ingen på hyllan så fz6:an fick agera donator. :D:D
Ibland är det bra att ha många leksaker av samma märke.

Tja Fahlgren roger han svara före mig!
Du ska inte anmäla dig till smc dem 30/4 du har väl bara ett steg kvar nu?

Tja Nordis
Nja jag har 2 steg kvar men det kanske vore nått lr den 2 maj. ska kolla kalendern och ekonomin. vi får ta en sväng nån da, jag åkte första igår kväll sååååååå göööööött.
ha de
fahlgren

Tja Nordis
Nja jag har 2 steg kvar men det kanske vore nått lr den 2 maj. ska kolla kalendern och ekonomin. vi får ta en sväng nån da, jag åkte första igår kväll sååååååå göööööött.
ha de
fahlgren

Jasså på de viset jag ska gå steg 3 i snabbgrupp den 30/4 så jag tycker att du gött kan hänga på.:D:D:D

idag åker vi från st1 vid gummicentralen kl 17:30 för er som vill hänga på !!!

Rageus
Roger
Odén
Nordis

soppa torsk!!

Tjenare!! Igår var vi fyra tokar som blåste runt i skaraborg med våra plast raketer! riktigt skönt att våren har anlänt! rutten gick över kvänum,larv.vedum,herrjjunga,floby,falköping,skara med ett lite stopp mellan skara o vinninga för att min hoj varit lite väl sugen på soppa:va
Annars en riktigt rolig sväng!!:tummenupp

Tjenare!! Igår var vi fyra tokar som blåste runt i skaraborg med våra plast raketer! riktigt skönt att våren har anlänt! rutten gick över kvänum,larv.vedum,herrjjunga,floby,falköping,skara med ett lite stopp mellan skara o vinninga för att min hoj varit lite väl sugen på soppa:va
Annars en riktigt rolig sväng!!:tummenupp

Tja det lät riktigt gött.
Nästa gång ska jag åka med, fan ochså suuuuuuuuggeeeeeeennnnnn.
:huvet:huvet:huvet

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...