Lidköping

okej bara jag som skriver här, endel ska ju sporta i fjällen ha ha. tog en liten sväng på 1.5 mil . man längtar till vår.

Hur går en CBR då? Lever den upp till dina förväntningar?

Honda är ju Honda :) kan inte säga att jag fick testat den så att jag kan bedöma den, men motorn ska nog räcka till:tummenupp .har du jämfört r1 å cbr?tror att det skiljer väldigt lite sen är det nog mest tycke å smak.blir det bana?

Den 25 april en lördag. Vi brukar åka ner till borås och åka cortege på mc:ns dag på förmiddagen sen dra till bike dagarna men där har man ju vart ett par gånger så istället efter det så tänkte vi åka till mc dagarna i göteborg. kolla in länken
http://www.mcdagar.se/
Vore nice o prova en 1098 :banana

ja kanske hakar på fall man inte är i vägen?=) ska bra försöka fixa hojen så man kan besiktiga den snart!:D

kanske ska ta en sväng idag:yoparty
Bara det inte börjar regna så är det ju lugnt:tummenupp

ja kanske hakar på fall man inte är i vägen?=) ska bra försöka fixa hojen så man kan besiktiga den snart!:D

Ja det tycker ja absolut du ska, klart du inte är ivägen :banana
Men vi skiter i borås utan vi tar och åker direkt till mc-dagarna i gbg.
Se till att få den besiktigad så du kan åka med :tummenupp

hej sportfånen , :arsele . välkommen hem.fint väder:tummenupp . jag är kass i kistan hörs i morn:yoparty

Jag och farsan va ute i Lördags den 7de för första gången i år blev en 11.2mil. 1+ var det ute men så fint väder och torrt å fint på vägarna. Förutom när vi kom hem så börja det snöa igen :D
Men snart är våren här:banana

Jag och farsan va ute i Lördags den 7de för första gången i år blev en 11.2mil. 1+ var det ute men så fint väder och torrt å fint på vägarna. Förutom när vi kom hem så börja det snöa igen :D
Men snart är våren här:banana
ja det börjar närma sej nu,:tummenupp finns lite cyklar i kvänum får sammåka till sommaren:yoparty

låter nice ska försöka hinna me och skruva i helgen!:D
har ja tur får ja me mej lite mer folk som säkert är sugna men oftast ballar dom ur så de är inget att hoppas på:/

Kikade på smhi.se förut, och på måndag skall det vara kanonväder, uppåt en 10 grader :banana Lite tröst ändå i snövädret!

Kikade på smhi.se förut, och på måndag skall det vara kanonväder, uppåt en 10 grader :banana Lite tröst ändå i snövädret!

Ja fy fan man blir ju fan deprimerad :(

låter nice ska försöka hinna me och skruva i helgen!:D
har ja tur får ja me mej lite mer folk som säkert är sugna men oftast ballar dom ur så de är inget att hoppas på:/

Det låter nice. ja ju fler desto trevligare. åker du med nån som heter Dalemo i efternamn??

Last edited:
Ja fy fan man blir ju fan deprimerad :(

Det låter nice. ja ju fler desto trevligare. åker du med nån som heter Dalemo i efternamn??

jo brukar åka me bröderna dalemo:) ngn du känner? antar att du menar han som åker på en vfr lr han som åker på r6?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman