Lidköping

okej bara jag som skriver här, endel ska ju sporta i fjällen ha ha. tog en liten sväng på 1.5 mil . man längtar till vår.

Hur går en CBR då? Lever den upp till dina förväntningar?

Honda är ju Honda :) kan inte säga att jag fick testat den så att jag kan bedöma den, men motorn ska nog räcka till:tummenupp .har du jämfört r1 å cbr?tror att det skiljer väldigt lite sen är det nog mest tycke å smak.blir det bana?

Den 25 april en lördag. Vi brukar åka ner till borås och åka cortege på mc:ns dag på förmiddagen sen dra till bike dagarna men där har man ju vart ett par gånger så istället efter det så tänkte vi åka till mc dagarna i göteborg. kolla in länken
http://www.mcdagar.se/
Vore nice o prova en 1098 :banana

ja kanske hakar på fall man inte är i vägen?=) ska bra försöka fixa hojen så man kan besiktiga den snart!:D

kanske ska ta en sväng idag:yoparty
Bara det inte börjar regna så är det ju lugnt:tummenupp

ja kanske hakar på fall man inte är i vägen?=) ska bra försöka fixa hojen så man kan besiktiga den snart!:D

Ja det tycker ja absolut du ska, klart du inte är ivägen :banana
Men vi skiter i borås utan vi tar och åker direkt till mc-dagarna i gbg.
Se till att få den besiktigad så du kan åka med :tummenupp

hej sportfånen , :arsele . välkommen hem.fint väder:tummenupp . jag är kass i kistan hörs i morn:yoparty

Jag och farsan va ute i Lördags den 7de för första gången i år blev en 11.2mil. 1+ var det ute men så fint väder och torrt å fint på vägarna. Förutom när vi kom hem så börja det snöa igen :D
Men snart är våren här:banana

Jag och farsan va ute i Lördags den 7de för första gången i år blev en 11.2mil. 1+ var det ute men så fint väder och torrt å fint på vägarna. Förutom när vi kom hem så börja det snöa igen :D
Men snart är våren här:banana
ja det börjar närma sej nu,:tummenupp finns lite cyklar i kvänum får sammåka till sommaren:yoparty

låter nice ska försöka hinna me och skruva i helgen!:D
har ja tur får ja me mej lite mer folk som säkert är sugna men oftast ballar dom ur så de är inget att hoppas på:/

Kikade på smhi.se förut, och på måndag skall det vara kanonväder, uppåt en 10 grader :banana Lite tröst ändå i snövädret!

Kikade på smhi.se förut, och på måndag skall det vara kanonväder, uppåt en 10 grader :banana Lite tröst ändå i snövädret!

Ja fy fan man blir ju fan deprimerad :(

låter nice ska försöka hinna me och skruva i helgen!:D
har ja tur får ja me mej lite mer folk som säkert är sugna men oftast ballar dom ur så de är inget att hoppas på:/

Det låter nice. ja ju fler desto trevligare. åker du med nån som heter Dalemo i efternamn??

Last edited:
Ja fy fan man blir ju fan deprimerad :(

Det låter nice. ja ju fler desto trevligare. åker du med nån som heter Dalemo i efternamn??

jo brukar åka me bröderna dalemo:) ngn du känner? antar att du menar han som åker på en vfr lr han som åker på r6?

Back