Licenskurs med FIVER på Anderstorp Raceway!

Kommer det komma någon mer licenskurs på med Fiver på torpet i år?
 
Nu är anmälan uppe för årets sista licenskurs! Den 6 oktober har vi teori, dagen efter har vi uppkörning under bandagen den 7 oktober.
 
Underbart! Hoppas vi bara att inte snön lagt sig på Torpet :)
 
Ny licenskurs den 24-25 april! Teori mellan 17 och 21 på onsdag kväll, uppkörning den 25 april under bandagen.
Mer info och anmälan på www.fiver.se
Vi har ganska många anmälda redan, och antalet platser är begränsat till 40 st.

OBSERVERA! KURSEN GENOMFÖRS PÅ RING KNUTSTORP ISTÄLLET!
 
Last edited:
Vi har fortfarande några platser kvar på denna kurs! Ta chansen att ordna din licens redan innan första tävlingen! Som vanligt bjuder vi på en egen Bosse till de som tar licens med oss!

För er som inte vet vad en Bosse är: När du kör din första tävling kommer du att ha tusen olika frågor och funderingar. Bosse är den där killen som svarar på frågorna, ser till att däckvärmarna är igång i rätt tid, säger till dig när det är dags att nervositets-pissa innan första kvalet, talar om för dig att du nog borde gå till förarmötet, etc. Allt detta är gratis om du tar licens med Fiver! Du har dessutom gratis plats i vårt tält.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top