Licenskurs med FIVER på Anderstorp Raceway!

Vill tacka Fiver för en kanon helg! Än så länge har jag aldrig blivit bemöt på så professionellt sätt runt om i landet på olika banor som jag vart på Anderstorp i samband med licenskursen.
Kan starkt rekommendera Fiver, och en skönare och mer pedagogisk lärare än Skalman hittar man inte. Du gjorde det till nåt speciellt som man kommer minnas.

Passar också på att tacka Fiver för en trevlig kurs! Jag hade lite otur och fick bryta straxt efter vilan, men de var roligt så länge de varade. Tänkte dock höra om de var någon som hade med sig en kamera och fottade något?

licenskurs

Hallå!
blir det någon licenskurs april 2011??
hittar ingenting på er hemsida.

Jo, det blir licenskurs den 19 april.
Tar man licens med Fiver har man dessutom fördelen av att få hjälp på sin första tävling. De som tagit licensen hos oss får plats i vårt tält på SM-premiären, tillgång till däckmaskin, hjälp med allt praktiskt som kan uppkomma under tävlingshelgen, råd angående allt från däck till hur man kör. Detta betalar man 0 kr för! Allt för att det ska vara enkelt att köra sin första tävling!

Har lyckats få en ny förmåga (17 år) intresserad av RR och han ska vara med på er licenskurs den 19/4.

Lova att vara snäll mot honom Humlan ;)

Bokningen är stängd, mail är utskickade till alla som har anmält sig. 40 styck nya raceputtar blir det!

Licenskurs

Några fler licenskurser inplanerade framöver??

/Kenneth

Nu har vi öppnat bokningen för licenskursen den 31 juli-1 augusti!
www.fiver.se

Vi kommer inom kort också att presentera en repris på vår ERF-skola som vi körde för 3 år sedan. Även denna kommer att hållas den 31/7-1/8.

Hej,
blir det någon licenskurs senare i höst också? Är tyvärr bortrest större delen av sommaren.

Tja...
Jag undrar när nästa Licenskurs kommer hållas, blir det till våren?, jag har tyvärr väldigt långt att åka men jag ska göra allt för att försöka kunna ta Licens så jag kanske kan börja köra på lite banor söderut.

Ingen möjlighet att få ta Licens på någon bana lite längre norrut t.ex Midlanda/Molanda?

Nu har vi 20 anmälda till kursen! Bekräftelser utskickade till de som betalat innan den 10 februari. Det finns fortfarande platser kvar på kursen!

Jag kommer deltaga på licenskursen 19/4 samt stanna den helgen och köra på bandagarna med Fiver, misstänker att det blir kallt att sova i bilen då. Någon som har tips på vandrarhem/billiga stugor i närheten av banan?

Mvh Danne

Snart dags för licenskursen! Vi har fortfarande plats kvar för den som vill börja tävla. Vi stänger anmälan till kursen i slutet på veckan!

Ny kurs den 28-29 juni, i god tid innan SMokey 200! Passa på att ta licens, och ställ upp i årets roligaste race!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman