Licenskurs med FIVER på Anderstorp Raceway!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Vill tacka Fiver för en kanon helg! Än så länge har jag aldrig blivit bemöt på så professionellt sätt runt om i landet på olika banor som jag vart på Anderstorp i samband med licenskursen.
Kan starkt rekommendera Fiver, och en skönare och mer pedagogisk lärare än Skalman hittar man inte. Du gjorde det till nåt speciellt som man kommer minnas.
 

Petrol Head

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2009
Ort
Gävle
Hoj
R1 -09, KTM 450 EXC -07, Honda CBR 600 Fs
Passar också på att tacka Fiver för en trevlig kurs! Jag hade lite otur och fick bryta straxt efter vilan, men de var roligt så länge de varade. Tänkte dock höra om de var någon som hade med sig en kamera och fottade något?
 

j.l

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Ort
sundbyberg
Hoj
2008 honda 1300sa
licenskurs

Hallå!
blir det någon licenskurs april 2011??
hittar ingenting på er hemsida.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jo, det blir licenskurs den 19 april.
Tar man licens med Fiver har man dessutom fördelen av att få hjälp på sin första tävling. De som tagit licensen hos oss får plats i vårt tält på SM-premiären, tillgång till däckmaskin, hjälp med allt praktiskt som kan uppkomma under tävlingshelgen, råd angående allt från däck till hur man kör. Detta betalar man 0 kr för! Allt för att det ska vara enkelt att köra sin första tävling!
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Har lyckats få en ny förmåga (17 år) intresserad av RR och han ska vara med på er licenskurs den 19/4.

Lova att vara snäll mot honom Humlan ;)
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Bokningen är stängd, mail är utskickade till alla som har anmält sig. 40 styck nya raceputtar blir det!
 

Robnek

Proud member of Babados Racing
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Borgo Panigale
Hoj
Ducce Panigale 1199-12,Ducce 1098S-08 banräser, Ducati 900SSie-98, Husaberg 450FE-10, BMW1000RR SEC Räser, Yamaha R1M
Licenskurs

Några fler licenskurser inplanerade framöver??

/Kenneth
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu har vi öppnat bokningen för licenskursen den 31 juli-1 augusti!
www.fiver.se

Vi kommer inom kort också att presentera en repris på vår ERF-skola som vi körde för 3 år sedan. Även denna kommer att hållas den 31/7-1/8.
 

mlundstrom

ducati
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Streetfighter 1098S, 1198S och 999Bip.
Hej,
blir det någon licenskurs senare i höst också? Är tyvärr bortrest större delen av sommaren.
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Tja...
Jag undrar när nästa Licenskurs kommer hållas, blir det till våren?, jag har tyvärr väldigt långt att åka men jag ska göra allt för att försöka kunna ta Licens så jag kanske kan börja köra på lite banor söderut.

Ingen möjlighet att få ta Licens på någon bana lite längre norrut t.ex Midlanda/Molanda?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu har vi 20 anmälda till kursen! Bekräftelser utskickade till de som betalat innan den 10 februari. Det finns fortfarande platser kvar på kursen!
 

Toyboy

HjärnKirurg!
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Sthlm/Haninge
Hoj
RRRSeexNollseex
Jag kommer deltaga på licenskursen 19/4 samt stanna den helgen och köra på bandagarna med Fiver, misstänker att det blir kallt att sova i bilen då. Någon som har tips på vandrarhem/billiga stugor i närheten av banan?

Mvh Danne
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Snart dags för licenskursen! Vi har fortfarande plats kvar för den som vill börja tävla. Vi stänger anmälan till kursen i slutet på veckan!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Ny kurs den 28-29 juni, i god tid innan SMokey 200! Passa på att ta licens, och ställ upp i årets roligaste race!
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top