Licenskurs Linköping 28-29 april?

Jag vill påbörja utbildningen redan här, ta inga mektips an Hampus a.k.a Zenit. Var är bilden från Rookieracet förra året? Hampus, du vet den där din hoj ligger på sidan i en däckshög! För "översyn" :tungan

Har väl aldrig sett nån så bild på internet så kan väl omöjligen hänt...

Däremot rookie-snabb-balansering :tummenupp
1283362537_resized.jpg

EDIT: tror grannen fundera på om han skulle låna ut stället eller inte :näsblod
http://iloapp.rudenvik.se/data/_gallery//public/10/1283362506_resized.jpg?width=640&height=480

Last edited:
Fatta vad nervös man är då man körde bana förra året och lyckades vända mot trafiken...Hoppas ingen kommer ihåg mig! Skitsamma, jag skäms som fan men tänker genomföra kursen...:yoparty

Fatta vad nervös man är då man körde bana förra året och lyckades vända mot trafiken...Hoppas ingen kommer ihåg mig! Skitsamma, jag skäms som fan men tänker genomföra kursen...:yoparty

Rätt inställning, men får man undra hur du lyckades vända och köra motsatt riktning?

:huvet Råkade köra förbi infarten .....:huvet:glömdet En tankefälla...

Men nu har jag lärt mig den hårda vägen...:rolleyes:

Last edited:
Anmäld och klar :) Måste bara hinna sätta mig & pynta in också :huvet, skulle ha haft med den jäkla dosan idag, men ICKE.

:huvet Råkade köra förbi infarten .....:huvet:glömdet En tankefälla...

Men nu har jag lärt mig den hårda vägen...:rolleyes:

Försök att inte göra om det bara.. ;)

Någon annan lärde sig att man måste bromsa i tid i höstas den hårda vägen, jag kom i vägen.. Inte kul att bli inblandad i oavsett orsak :(.

Men shiiiit vad kul vi ska ha :banana

En liten fråga..

Jag är osäker på hur jag grejar persontransport av mig själv på torsdag.. Är det nån som har vägarna förbi stan (eller helst LiU Valla) på vägen ut, och möjligtvis även en plats över in igen när det är klart för kvällen?

Om någon mot förmodan tom skulle ha en plats över och har för avsikt att åka norrut ändå till Nkpg igen så får denne jättegärna höra av sig. :)

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Jag har ingen bil på torsdag, och gillar inte tanken på att ta hojen till plugget med allt vad det innebär, och hinner nog inte hem emellan.

Last edited:
Köp med en sån där vimpel man sätter på barnens cyklar när de är små, så vi vet vem och var du är hela tiden! :tungan

Det va tider det! :D

Gaaah! Jag skulle aldrig nämt händelsen...:huvet Jaja, ingen vet vem jag är...:gnissla

Gaaah! Jag skulle aldrig nämt händelsen...:huvet Jaja, ingen vet vem jag är...:gnissla

Men vi vet vilken hoj du har ;)

En kanske självklar, men ack så viktig fråga.

Vart ska vi vara imorrn?

Sviestad öht? (vågar jag gissa men bäst att fråga).. Är det café räjsör sen eller inne på kansliet?

Last edited:
Men vi vet vilken hoj du har ;)

En kanske självklar, men ack så viktig fråga.

Vart ska vi vara imorrn?

Sviestad öht? (vågar jag gissa men bäst att fråga).. Är det café räjsör sen eller inne på kansliet?

Kanslihuset är jag nästan säker på (jag har haft fel förut) men Sviestad är rätt eftersom jag vet att du egentligen menar Linköpings Motorstadion
Sviestad är bondgården som marken tillhörde en gång.

/Stefan

Kanslihuset är jag nästan säker på (jag har haft fel förut) men Sviestad är rätt eftersom jag vet att du egentligen menar Linköpings Motorstadion
Sviestad är bondgården som marken tillhörde en gång.

/Stefan

Kanslihuset är helt rätt, ligger mitt emot infarten till banan. Upp för trappen till vänster precis innanför dörren. Eller skrik på hjälp när ni kommer in bara så löser det sig. :)

Besservisser Stefan! :tungan

Jaha, då avslöjade man sig själv idag ändå....:huvet Vimpeln åker på Alex...:zpy

Tack alla arrangörer! Kuligaste dagen i mitt liv känns det som. Var kan man hitta alla bilder som togs under dagen?

PS: Nån som har delar till en R6 04....:gnissla

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...