C@rro
Präsident of APSTÖLL MC
Lungt kör man ful hoj kan man ha ful kåporGottis skrev:2474952vill ju inte att du ska behöva va rädd om min Hynda![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lungt kör man ful hoj kan man ha ful kåporGottis skrev:2474952vill ju inte att du ska behöva va rädd om min Hynda![]()
C@rro skrev:2475053Lungt kör man ful hoj kan man ha ful kåpor![]()
Förgöraren skrev:2475225Fan, måste också anmäla mig ... är livrädd att det blir regn bara ...
Gottis, kan inte du lägga klubbkassan på silveroxid eller vafan det var ryssarna pumpade ut i molnen för att få dem att regna ur![]()
FÖRGÖRAREN![]()
Jag e altid snäll *fjäsk*Gottis skrev:2475989Hmm ska en Gothiaracing Paraplyflicka Säga såntoch ska du ha min lilla älskling till kursen så får du va snäll i helgen
Ps sitter just nu väldigt iritterad på Landvetter efter att ha konstaterat att flyget är 1.5 timme försenat och kommer inte förren 0300 hur jävla svårt kan det va att flyga ett plan jag klarade ju av det i microsofts simulator år 2000:a
hållundan skrev:2486247Helvetes röv att man jobbar den 7e...
Får försöka lösa det. Finns det platser kvar månntro?
Gottis skrev:2486256finns en plats kvar igår så ring ner till helena
jag är föråkare
hållundan skrev:2486279
Fekk, jag vill ju ha den platsen, får dock inte reda på om jag kan vara ledig förrän imorrn typ.
Barett skrev:2486282hejsan hoppsan. tänkte sträcka på benen idag, malmö eller sthlm nån som skall me...? he he
hållundan skrev:2486279
Fekk, jag vill ju ha den platsen, får dock inte reda på om jag kan vara ledig förrän imorrn typ.
Johansson skrev:2486926För hilvede se till å ta licensen nu pöjk![]()
Ravetrancer skrev:2488168Vart söker man dispans om åldern?
hållundan skrev:2499326Blir ingen licens för mig denna säsong.
Ingen ledighet beviljad.
Nästa steg är att gå med i KMK för att kunna ta skitet på Gåsen då, eller?
Näe, jag hade ingen plats. Vågade inte vara så kall och köpa en innan jag visste om jag fick ledigt eller ej.Förgöraren skrev:2499540Känns som jag borde pallra mig dit istället ... Hållundan, hade du redan en plats eller?
Förresten, ang. din avatartext, kolla Volvo ... min chef sa att han bara fick ansökningar från gamla lastbilschaffissar och att det var slut på ingenjörerna.
Later!
hållundan skrev:2499929Näe, jag hade ingen plats. Vågade inte vara så kall och köpa en innan jag visste om jag fick ledigt eller ej.
Kein lizens denna säsongen...flugan skrev:2499953Bidde ingen licens?
hållundan skrev:2500251Kein lizens denna säsongen...
fekk.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |