Licenskurs Falkenberg

Fan, måste också anmäla mig ... är livrädd att det blir regn bara ...

Gottis, kan inte du lägga klubbkassan på silveroxid eller vafan det var ryssarna pumpade ut i molnen för att få dem att regna ur:confused:

FÖRGÖRAREN:yoparty

C@rro skrev:
2475053 Lungt kör man ful hoj kan man ha ful kåpor:D

Hmm ska en Gothiaracing Paraplyflicka Säga sånt :mad: och ska du ha min lilla älskling till kursen så får du va snäll i helgen

Ps sitter just nu väldigt iritterad på Landvetter efter att ha konstaterat att flyget är 1.5 timme försenat och kommer inte förren 0300 hur jävla svårt kan det va att flyga ett plan jag klarade ju av det i microsofts simulator år 2000:arsele

Förgöraren skrev:
2475225 Fan, måste också anmäla mig ... är livrädd att det blir regn bara ...

Gottis, kan inte du lägga klubbkassan på silveroxid eller vafan det var ryssarna pumpade ut i molnen för att få dem att regna ur:confused:

FÖRGÖRAREN:yoparty

lungt ska ringa min gamla vodka polare Putin så fixar vi det :tummenupp

Last edited:
Gottis skrev:
2475989 Hmm ska en Gothiaracing Paraplyflicka Säga sånt :mad: och ska du ha min lilla älskling till kursen så får du va snäll i helgen

Ps sitter just nu väldigt iritterad på Landvetter efter att ha konstaterat att flyget är 1.5 timme försenat och kommer inte förren 0300 hur jävla svårt kan det va att flyga ett plan jag klarade ju av det i microsofts simulator år 2000:a
Jag e altid snäll *fjäsk*

hållundan skrev:
2486247 Helvetes röv att man jobbar den 7e...

Får försöka lösa det. Finns det platser kvar månntro?

finns en plats kvar igår så ring ner till helena

jag är föråkare

hejsan hoppsan. tänkte sträcka på benen idag, malmö eller sthlm nån som skall me...? he he

hållundan skrev:
2486279 :gnissla

Fekk, jag vill ju ha den platsen, får dock inte reda på om jag kan vara ledig förrän imorrn typ.

Satsa allt på ett kort! Kan du inte byta ett skift med ngn?

Barett skrev:
2486282 hejsan hoppsan. tänkte sträcka på benen idag, malmö eller sthlm nån som skall me...? he he

Tror du får bättre gensvar i en annan tråd.

Last edited:
Blir ingen licens för mig denna säsong.

Ingen ledighet beviljad.

Nästa steg är att gå med i KMK för att kunna ta skitet på Gåsen då, eller?

hållundan skrev:
2499326 Blir ingen licens för mig denna säsong.

Ingen ledighet beviljad.

Nästa steg är att gå med i KMK för att kunna ta skitet på Gåsen då, eller?

Du bista ja verrückt! Ja antingen KMK på gåsen i april, det var jättehärligt att tjöra i 3+ eller så kanske fmk har nåt till våren.

Känns som jag borde pallra mig dit istället ... Hållundan, hade du redan en plats eller?

Förresten, ang. din avatartext, kolla Volvo ... min chef sa att han bara fick ansökningar från gamla lastbilschaffissar och att det var slut på ingenjörerna.

Later!

Förgöraren skrev:
2499540 Känns som jag borde pallra mig dit istället ... Hållundan, hade du redan en plats eller?

Förresten, ang. din avatartext, kolla Volvo ... min chef sa att han bara fick ansökningar från gamla lastbilschaffissar och att det var slut på ingenjörerna.

Later!
Näe, jag hade ingen plats. Vågade inte vara så kall och köpa en innan jag visste om jag fick ledigt eller ej.

Hmmm, Volvo. Låter intressant. Var då? Deras platsannonser brukar allt som oftast vara djefligt kryptiska.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8