Ziarro
Highway To Hell
Goda åsikter överlag i tråden. Ett körkort för samtliga hundraser är en bättre väg att gå än att förbjuda vissa raser. Dock kommer det såklart finnas ett visst antal individer som skaffar hund utan "körkort", men det syns ju tämligen väl vilka dessa är(förortskrigare i adidas-outfit med "kamphund"?).
Vill dock påpeka att jag inte har något emot "kamphunden" utan ägaren i fråga, tycker tvärtom att amstaff och liknande raser är väldigt bra hundar. Själv har jag dock pudel!!!!
Vill dock påpeka att jag inte har något emot "kamphunden" utan ägaren i fråga, tycker tvärtom att amstaff och liknande raser är väldigt bra hundar. Själv har jag dock pudel!!!!

Slöddret köpte sig en gård i utkanten av byn och släppte samtliga hundar (tre stora jefla rottweilers) lösa att springa som de ville, vilket innebar att de gjorde hela gården med kringliggande mark till sitt revir och anföll (fruktansvärt aggressiva hundar, inget harmlöst skällande här utan faktiska påhopp med blottade tänder etc) samtliga som ens kom i närheten av "deras ställe". Och då pratar vi allmänna vägar, skogsmark, fotbollsplaner och annat där vanligt folk vistas ganska frekvent...
Och trots flertalet polisanmälningar mot hundägaren, polisbesök till densamma, varningar etc så hände inte ett skit, ingen bättring what so ever. Samma hundterror året runt... Jävla tur att aset flyttade härifrån av egen vilja till slut, fy fan för folk