Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu får han väl ändå bestämma sig!
Heter han Gaddafi?
Eller heter han Khadaffi?
Eller heter han Qadhdhafi?
Eller heter han Qadhafi?

Fasen vilket ruckel han bo i, har han kontaktat byggfällan?![]()
khadaffi för fan, khadaffi!![]()
Muammar Abu Minyar al-Gaddafi (även Khadaffi, Qadhdhafi[1] eller Qadhafi) (arabiska: معمر القذافي
Det var nog en viss symbolik i det valet av bakgrund.

Har man inget bättre att skriva angående vad tråden handlar om?
Det har jag. Fan nu har jag hängt ut girlanger med både libyska, egyptiska, tunisiska och jemenitiska flaggan på balkongen för att glädjas med våra broderfolk i söder. Dessutom har jag gott med i Svensklibyska vänskapsföreningen på Hisingen och sitter där och fläskar i mig baklava och spelar dam dagarna i ända. Hemma springer jag omkring i fez med frugan rännande fyra steg bakom.
Så kommer smolket i glädjebägaren av att man vid varje livesänding från diverse demonstrationer hör det gamla goa Allahu Akhbar skanderas.
Get a grip nu töntsverige. Det här kommer säkert bara gå rakt åt helvete in i shariavärlden. Och var har alla sympatier funnits innan? Det har inte vart en kotte, varken svensson eller politiker, som har brytt sig ett skit. Snacka om medgångssupportrar.![]()

Det måste ju finnas lite stabilitet i landet så att Sverige kan exportera krigsmaterial dit. Så visst bryr sig Svenska politiker och företag om Libyen.
![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda